The RPattz Club, Forum du site Therpattzrobertpattinson.blogspot.fr

Accueilhttp://therpattzrobertpattinson.blogspot.fr/CalendrierFAQS'enregistrerConnexion

Partagez | 

[Presse] Topp ( Norvège) Avril 2010

AuteurMessage
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: [Presse] Topp ( Norvège) Avril 2010   Mar 6 Avr - 17:18

PhotobucketPhotobucket

I Hate To Flirt!

He has never flirted with a girl, and he's not very romantic. But we love the it-boy Robert Pattinson (23) anyway.

- Hi! Robert yawns loudly.
Tired or what? I ask.
- Hehe, I'm sorry. I'll shake off my tiredness. It's my first day off in a long time, the hunk answers.
Robert wears a brown wool jumper, black trousers, sneakers and a caps when we meet him at The Dorchester Hotel in London. With a huge beard and messy, half long hair, it's difficult to imagine Robert as the clean shaved vampire Edward Cullen. But he still looks handsome when he takes a sip from a bottle of Cola Light that stands in front of him at the table.
The last years have passed by fast for the English man. Right after he was done filming Twilight, he started shooting the film Remember Me, which arrives in cinemas soon. To be the new it-boy both in Hollywood and other places in the world takes a lot of energy from the 23-year old. Sometimes, it would've been good not to be recognised everywhere.
If you had 24 hours when no one recognised you, what would you have done?
- Nothing special, really. It's a little bit weird, because I've been in London for a while now, and I can walk around and live my life as usual, something I didn't think would work. In the USA it doesn't work, though.
Maybe it's because of the beard?
- Yes, I think that might be a reason.
Why did you grow a beard?
- I want to try to go to an audition without anyone knowing who I am, and see what happens. But I don't think they'll let me keep it in my next movie anyway...

Robert Is Pregnant!

With the Twilight hysteria in mind, Robert now focuses on doing other movies in his career. These days, it's his new movie Remember Me that he's trying to promote. It's a movie where Robert plays the angsty teenager, Tyler, who's in deep sorrow after his brother's suicide, and who's at a point in life where nothing happens.
What attracts you about playing a teenager with problems?
- Usually when I read a script it's about an innocent, virginal boy who goes through and inner experience, and it always ends with a happy ending. But Tyler, on the other hand, I feel he was different. He was so lost. Therefore, the role gave me more room, and I couldn't compare the movie to something I'd seen before, Robert says.
Do you recognise something about yourself in Tyler?
- I wish I could. Tyler has that ability that he doesn't worry about the consequences about things because he has so little to loose. But I can't live the way he does. I can't say something completely random because it will haunt me in months afterwards. Because of that, I never try to say anything controversial.
But the press still manages to find a lot of information about you. What is the worst thing you've ever read about yourself?
- I especially remember one time when someone claimed I was pregnant. It said on the cover of an Australian magazine. It was a little weird.

Loves Vintage And Marc Jacobs

Robert's goal wasn't to become famous, and he has never had a big dream of becoming it. But over night he went from being an unknown actor to a sex symbol for a bunch of girls. To keep his feet on the ground with such huge success, can be difficult.
What's your key to relax after becoming an idol for a lot of people over the night?
- I think that's the reason. The people who loose their minds, have fought to become famous their whole lives. And when they reach the top, they thinks "Yes, I deserve this!". Many people appreciates fame so much, it's scary.
For many people, a status as a celebrity involves a change in their style. Robert, on the other hand, looks very normal and relaxed in his clothes.
What kind of clothes do you like to shop?
- I like second hand very much. I love vintage, and I wish I could shop in vintage stores the whole time. But because a lot of paparazzi follows me around, it can be difficult.
What do you usually wear at finer events?
- I use a lot of Marc Jacobs. I almost always use his clothes on premieres because I feel it fits me, and I can't always buy something new.

Not A Romantic Person

Both as a vampire and as himself, Robert has a lot of female fans. But it hasn't given him a high confidence when it comes to flirting.
How do you flirt with ladies?
- I've never flirted with a lady, but if I someday went to a stranger lady with the intention of dating her, it would've never worked. I have to see the person at least 25 times before I do that.
Do you see yourself as a romantic person?
- I'm not romantic when it comes to girls, says the hunk, who confirmed his relationship with Kristen Stewart during the BAFTA Awards in London the 21st of February.
- But it's very difficult. We have to do a lot to avoid attention, Robert told the newspaper The Sun.

Scans and translation thanks to charleni ( live journal pattinsonlife)

Administratrice

MessageSujet: Re: [Presse] Topp ( Norvège) Avril 2010   Mar 6 Avr - 18:38

Je déteste flirter!

Il n'a jamais flirté avec une fille, et il n'est pas très romantique . Mais nous aimons quand même Robert Pattinson .

- salut ! Robert baille fortement
Fatigué ? je lui demande.
- Hehe, je suis désolé . Je vais me dénarasser de cette fatigue . C'est mon 1er jour de repos depuis longtemps , répond il
Robert porte un pull marron, un pantalon noir , des basket et un casquette quand noous le rencontrons au Dorchester Hotel de Londres . Avec une grande barbe ,des cheveux mi longs , il est difficile d'imaginer Robert en Edward Cullen. Mais il reste beau quand il sirote un peu de son Cola Light qui se trouve sur la table.
Les années sont passées à une vitesse folle pour le Britannique . Après le tournage de Twilight, il a débuté celui de Remember Me, qui sort bientpot au cinéma .Etre la nouvelle coqueluche à Hollywood et dans le monde demande beaucoup d'énergie . Parfois ça fait du bien de ne pas êtrs constamment reconnu

Si vous aviez 24h où on ne vous reconnait plus, que feriez vous ?
- Rien de spécial, en fait . C'est un peu étrange car je suis à Londres depuis un momeny It's et je peux me promener comme avant s, et je ne croyais pas ça possible . Aux USA, en tout cas.
Peut être à cause de la barbe?
- Oui je pense que c'est ça
Pourquoi vous laisser pousser la barbe?
- Je veux tenter de passer une audition sans qu'on sache qui je suis , pour voir ce qui se passe . Mais de toute façon pour Bel Ami , ils ne me laisseront pas la garder...

Robert est enceinte

Avec la folie Twilight en tête , Robert se focalise sur les autres films films qui jalonneront sa carrière . Ces jours ci , c'est Remember Me qu'il tente de promouvoir . C'est un film où Robert est un adolescent en colère , Tyler, qui est très triste à cause du suicide de son frère et qui est à un point mort dans sa vie
Qu'est ce qui vous a donné envie de'interpréter un jeune à problèmes?
- Habituellement quand je lis un script , c'est un homme innocent, vierge de tout qui vit une expérience intérieure , et ça finit toujours bien . Mais Tyler est différent . Il était si perdu. Onc le rôle me laissait plus de liberté ,et on n'a jamais vu un film comme ça , dit Robert .
Vous reconnaissez vous en Tyler?
_ J'aimerais . Tyler a cette capacité à ignorer les conséquences car il a si peu ) perdre . Mais je ne peux vivre comme lui . Je ne peux rien dire par hasard sinon on en parlera pendant des mois . A cause de ça j'évite les controverses.
Mais la presse parvient à trouver encore des informations sur vous . Quelle est la pire chose qu'on ait dit sur vous ?
- je me souviens qu'on a dit que j'étais enceinte. C'était en couverture d'un magazine Australien. C'était bizarre

Il adore le Vintage et Marc Jacobs

Le but de Robert n'était pas d'être célèbre ,ce ne fut jamais son rêve . Mais il l'est devenu du jour au lendemain . Garder la tête froide dans de telles conditions peut être difficile.
Que faites vous pour vous détendre depuis que vous êtes une idole pour des tas de gens ?
- La raison . Les gens qui perdent les pédales ont vouli devenir célèbres et se sont pbattus pour ça toute leur vie. Et quand ils y parviennent , ils disent "Oui , je mérite ça !". Beaucoup de gens aiment tant la célébrité, c'est flippant.
Pour de nombreuses personnes , être célèbre c'est avoir un style . Robert quant à lui semble normal et bien dans ses baskets
Quels vêtements aimez vous ?
- Ceux d'occasions .J'adore le vintage, et j'aimerais acheter tout mes vêtements dans des boutiques vintage. Mais à cause des paparazzi qui me suivent , c'est difficile .
Que portez vous lors de vos apparitions publiques?
- je met très souvent du Marc Jacobs. Surtout aux avant premières car je trouve qu'ils me vont bien , et je ne peux pas toujours acheter du neuf.

Une personnne pas romantique

En tant que vampire et en tant que Robert , il a de nombreuses fans . Mais ça ne lui a pas donné beaucoup d'assurance pour flirter.
Comment flirtez vous avec les filles?
- Je n'ai jamais flirté , mais si je le faisais , ça ne marcherais pas . Je dois voir la personne 25 fois avant de le faire.
Etes vous romantique?
- Non , dit le jeune homme qui aurait confirmé sa relation avec Kristen Stewart pendant les BAFTA Awards à Londres le 21 février
- Mais c'est très difficile . Nous devons éviter toute attention, Robert a dit au journal The Sun.

Scans and translation thanks to charleni ( live journal pattinsonlife)

[Presse] Topp ( Norvège) Avril 2010
Page 1 sur 1