The RPattz Club, Forum du site Therpattzrobertpattinson.blogspot.fr

Accueilhttp://therpattzrobertpattinson.blogspot.fr/CalendrierFAQS'enregistrerConnexion

Partagez | 

[Eclipse] Avant Première - 24.06.2010

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant
AuteurMessage
nicolisandra
Co-Webmastrice/Modote
Co-Webmastrice/Modote

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 11:19

Valeriane.
J'espère que Rob va nous tomber le super costard ce soir

Rob'sédé

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 11:46

Peut être que ça été dit mais auront nous la possibilité de visualiser le "red carpet " en direct ?

" La frénésie que je suscite aujourd'hui ne me fera jamais oublier les horreurs que j'ai pu lire a mon sujet " Robert Pattinson"
Revenir en haut Aller en bas
admin
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 11:47

Les infos sont à la page 3 de ce topic
http://www.rpattzrobertpattinson.com
Alice
Rob'sédé
Rob'sédé

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 11:49

Merci Valériane , désolé je suis tête en l'air , j'y court.

" La frénésie que je suscite aujourd'hui ne me fera jamais oublier les horreurs que j'ai pu lire a mon sujet " Robert Pattinson"
CAMILLE64
Rob'sédé
Rob'sédé

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 13:37

cette nuit au taquet devant ma télé !! Pour une fois que j'ai LA chaine Laughing
Mais je commence à flipper il annonce pas le red carpet sur le E! français !! Evil or Very Mad
Alice
Rob'sédé
Rob'sédé

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 14:20

CAMILLE64 a écrit:
cette nuit au taquet devant ma télé !! Pour une fois que j'ai LA chaine Laughing
Mais je commence à flipper il annonce pas le red carpet sur le E! français !! Evil or Very Mad

Non Camille , j'ai aussi regardé le programme , je crois que c'est sur E! en ligne Wink j'ai été voir il ne parle que de ça.

ptiteaurel
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 16:15

OT: The Roxy Theatre Hopes Rob Will Attend 100 Monkeys Concert Tonight

Jackson Rathbone (aka Jasper Hale from the Twilight Saga) and his band 100 Monkeys will be playing at The Roxy Theatre (9009 Sunset Blvd., Hollywood, CA 90069), for the “Even Later Show” at 11:45pm on Thursday June 24, 2010, which coincidentally is right AFTER the premiere of Eclipse. Cast members from the Twilight Saga have been known to show up at 100 Monkeys events.

source spunk ransom

Jackson ferait un concert ce soir à 23h45 soit après l'avant première et les acteurs (dont Rob) iraient peut être. affaire à suivre

Uploadeuse

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 18:10

Merci pour toutes les infos
Prête pour une nuit blanche Valeriane

ptiteaurel
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 18:39

Un reportage sur la folie de l'avant première

source hisgoldeneyes

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 18:40

Citation :
HisGoldenEyes We heard that the after party will be a 'tent' theme, and it's actually going to be snowing inside. Crazy! Wink

L'after party se ferait dans une tente et il neigerait à l'intérieur

Co-Webmastrice/Modote

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 19:18

Un autre reportage de E! sur les joies du camping!!!

source: E! News via cullensnews

Co-Webmastrice/Modote

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 19:42

Reportage de abc sur la surprise faite aux fans (de camping) par le cast du film

http://abclocal.go.com/kabc/video?id=7517247&pid=7517167

nb: je ne suis arrivée à copier le code de la video, alors je mets le lien Wink

Rob'servateur

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Jeu 24 Juin - 23:43

j'ai fait tous les sites de la page 3 mais impossible de voir la vidéo du black carpet
admin
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Ven 25 Juin - 0:03

normal pour l'instant ça n'a pas commencé Wink

sinon d'autres liens streaming sont dispos dans le topic ad hoc des lives du rpattzclub
liliboo
Rob'servateur
Rob'servateur

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Ven 25 Juin - 13:38

Valeriane a écrit:
normal pour l'instant ça n'a pas commencé Wink

sinon d'autres liens streaming sont dispos dans le topic ad hoc des lives du rpattzclub

oups merci pour l'info Very Happy
admin
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Ven 25 Juin - 13:47

Le photocall de l'équipe du film au grand complet >>> http://www.lionandlamblove.org/gallery/thumbnails.php?album=2175&page=1

soit plus de 1000 photos (dont celles de Rob qui figurent déjà sur le forum)
admin
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Ven 25 Juin - 14:03

Les petites phrases du cast et autres célébrités sur le red carpet

The Twilight Saga: Eclipse is finally here, and E! staked out the red carpet tonight at L.A.'s Nokia Theatre.

Here's what all the castmembers and celebs had to say as they hit the biggest premiere of the year:

"R.Pattz fever is a lot louder than George Clooney fever. The younger girls are a little louder." — Anna Kendrick on whose fans are more intense, Rob's or George Clooney's

"In like five years or 10 years, we'll have a much better perspective on what happened and what's happening, and then we'll give much better interviews. Right now, I don't know what to say except I can't believe it." — Nikki Reed on what she thinks of the phenomenal Twilight success

"The film better be good! [Jokingly] Um, people have just gotta sleep with me...then they'll know!" — Robert Pattinson when asked to explain fans' obsessions with him

"I don't think they meant it, but I got like a big blue mark on my forehead about five minutes after I got here. And I had to run back and, like, take it off. It was really embarrassing actually." — Kristen Stewart, on a little Sharpie mishap taking place on the red carpet

"It was intense in the tent! It was always a little awkward, especially when I'm shirtless and he's, like, grabbing my chest because he's mad at me...[Laughs.] It's a little weird." — Taylor Lautner on the tent scene he and Rob have in Eclipse

"This is the first time the film kind of departs from Bella's point of view, so it gives me something more to do." — Xavier Samuel on Riley's importance during Eclipse

"Having a mom who spanked you with a paddle...with holes in it...wood and with splinters. That's the secret." — Kellan Lutz on how he stays grounded amid the new success in his life

"It's definitely not easy...[Laughs.] I don't know, I don't know!" — Elizabeth Reaser when asked if she believes in the true love Edward and Bella represent

"It's what I love about what I do and the life that I'm able to have and be able to just be so normal one day and be here the next...I feel so lucky to be able to do what I do." — Dakota Fanning, when asked how she handles the success of the series

"I don't think he really knows how to play that well, which is why I keep inviting him back." — Peter Facinelli when asked how Robert Pattinson does at the celeb poker games he organizes

"We actually had a lot of fun with it. Kristen and I sort of have the same approach...That is not to overprepare or overthink things...We just kind of wanted to see what happened organically, and I think that's what came out." — Billy Burke, when asked how he and Kristen prepared for the sex talk between Charlie and Bella

"I'm like, 'Relax he's just a person!'" — Bryce Dallas Howard after revealing her father, director Ron Howard, constantly asks her about Robert Pattinson

"I think I'm the perfect fit for Bella!" — Greyson Chance when asked who he thinks Bella should end up with

"I think we're gonna see some fainters, and then some criers." — Sarah Clarke, when asked what she thought the reactions of the fans would be as the night went on

"Riley plays a crucial role in the books and in the movies, and I wanted to know more about him. Between Stephenie and I, we expanded on his character." — Screenwriter Melissa Rosenberg when asked about Riley's development over the course of the films

"Guys always think that if they play this game or can come up with a clever thing, women see right through that and we will not talk to you. It's better to just be honest." — Jennifer Love Hewitt, giving Ben Lyons advice on the best way to approach women

"Everybody did as much of their own stunts as they possibly could. Some people were really up for it. Like, Kellan did most of his stuff...We dumped him in the river I think nine times..." — Eclipse director David Slade on the cast's willingness to do their own stunts

"I'm team Bella. Whoever she wants, that's who I want." — Marisa Miller when asked if she's Team Edward or Team Jacob

"It's chaotic. I have heard blood-curdling screams, and every time I hear it I think someone's being brutally murdered, but I realize it's a werewolf..." — Modern Family's Sarah Hyland when asked about the atmosphere on the red carpet

"It's the favorite among almost the entire cast...It's a culmination...There's so much tension this time around. We have to join forces with a vampire family to fight this new threat. So much cool things going on." — Alex Meraz when asked why Eclipse is his favorite of the series so far

"I had to drive past it on Sunset [Boulevard] every day for a month or two, so I kind of got used to it. Not too shabby!" — AnnaLynne McCord when asked what she thought of Kellan Lutz's Calvin Klein underwear ads

"All I know is, I wouldn't do that for my favorite movie, so to show their fan support like that, it makes me feel like I'm actually doing what I'm supposed to be doing." — Cameron Bright when asked about the fans who've camped out for days prior to the premiere

"I wanna know if you Twilight fans think the Bree Tanner books should be a movie." — Jodelle Ferland, posing her own question to the Twilight fans

"There wasn't anything outrageous. She didn't have a third arm or anything..." — Christian Serratos, when asked what she learned about Kristen Stewart behind-the-scenes

ca.eonline.com
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Ven 25 Juin - 16:38

Traduction en cours......

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Ven 25 Juin - 17:01

Les petites phrases du cast et autres célébrités sur le red carpet

Eclipse est enfin là et E! Était au tapis rouge hier devant le Nokia Theatre de LA

Voici ce que les célébrités et les acteurs du films avaient à dire:

"Le fièvre R.Pattz s'exprime plus fortement que la fièvre de George Clooney. Les jeunes filles s'époumonent plus." — Anna Kendrick

"Dans 5 ou 10 ans, nous aurons une meilleure vue d'ensemble sur ce qui s'est passé ou se passera et nous donnerons de meilleures interviews. L , je ne sais pas quoi dire sauf que je ne m'y attendais pas." — Nikki Reed à propos du succès Twilight

"Le film a intérêt à être super ! [rires] Les gens devront juste coucher avec moi... alors ils sauront !" — Robert Pattinson explique l'obsession des fans pour lui.

"Je ne pense pas que c'était intentionnel mais j'ai eu une grosse marque bleue de feutre sur mon front 5 minutes après mon arrivée. Et j'ai dû repartir pour l'enlever. C'était très embarassant." — Kristen Stewart.

"C'était intense dans la tente ! C'était toujours un peu étrange, surtout que je suis torse nu et qu'il m'attrape la poitrine, car il est en rage contre moi... [Rires] C'est un peu bizarre" — Taylor Lautner

"C'est le 1ère fois qu'on échappe un peu au point de vue de Bella donc on m'a donné plus de choses à faire." — Xavier Samuel parlant de l'importance de Riley dans Eclipse

"Avoir une mère qui vous donne la fessée avec une pagaie qui est trouée... en bois et avec des échardes. C'est un secret." — Kellan Lutz sur le fait qu'il garde la tête sur les épaules

"Ce n'est pas facile... [rires ] Je ne sais pas !" — Elizabeth Reaser croit elle au véritable amour que représente Edward et Bella.

"C'est ce que j'adore faire et la vie que je peux avoir : normale puis ici aujourd"hui... j'ai tant de chance de pouvoir faire ça." — Dakota Fanning sur sa gestion du succès

"Je ne pense pas qu'il joue très bien, c'est pourquoi je continue de l'inviter." — Peter Facinelli sur les capacités de Robert Pattinson a joué au poker lorsque Peter organise les soirées.

"On a beacoup ri. Kristen et moi avons la même approche... On ne pense pas trop et on ne se prépare pas trop. On voulait voir ce qu'on pouvait faire" — Billy Burke sur sa préparation avec Kristen de la scène où Charlie et Bella parlent de sexe.

"Je me suis dit "relax, ce n'est qu'une personne !'" — Bryce Dallas Howard à son père qui le questionnait sur Robert Pattinson.

"Je pense que je suis l'homme parfait pour Bella !" — Greyson Chance

"Je pense qu'il y aura des cris et des évanouissements." — Sarah Clarke sur la réaction des fans

"Riley a un rôle crucial dans les films et dans le livre et je voulais en savoir plus sur lui. Entre Stephenie et moi, on a développé son personnage." — Melissa Rosenberg

"Les mecs pensent que si ils jouent un jeu ou sortent une phrase intelligente, les femmes verront clair dans leur jeu et ne leur parleront pas. Mieux vaut être honnête." — Jennifer Love Hewitt donnant à Ben Lyons des conseils sur la meilleure approche des femmes

"Tout le monde a fait ses cascades dans la limite du possible. Certains étaient très motivés comme Kellan qui a fait quasiment toutes ses cascades. On l'a poussé dans le rivière 9 fois..." — David Slade

"Je suis team Bella. Peu importe qui elle veut, je la suis." — Marisa Miller quand on lui a demandé si elle était Team Jacob ou team Edward.

"C'est le chaos .J'ai entendu des hurlements et à chaque fois je croyais qu'il y avait eu un meurtre mais je me suis rendu compte que c'était un loup..." — Sarah Hyland de Modern Family interrogé sur l'atmosphère sur le red carpet.

"C'est le livre favori des acteurs... C'est l'apothéose... Il y a tellementde tension. On se joint aux Cullen pour vaincre cette menace. Il y a plein de choses cool." — Alex Meraz : pourquoi Eclipse est son livre favori.

"J'ai dû passer devant sur Sunset [Boulevard] tous les jours depuis 2 mois, donc je m'y suis habituée pas trop mal !" — AnnaLynne McCord sur la pub de Kellan Lutz pour les sous vêtemenst Calvin Klein

"Toutce que je sais, c'est que je le ferais pour mon film préféré, pour montrer mon soutien, là je vois que ce que je fais c'est la bonne chose." — Cameron Bright interrogé sur le camping des fans

"Je veux savoir si les fans de Twilight pensent que le livre de Bree Tanner devrait être adapté en film" — Jodelle Ferland

"Il n'y avait rien d'outrageant. Elle n'avait pas un 3ème bras..." — Christian Serratos sur le Behind the scene de kristen

Rob'stiné

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Ven 25 Juin - 17:06

merci !!
nicolisandra
Co-Webmastrice/Modote
Co-Webmastrice/Modote

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Ven 25 Juin - 17:12

cheers Merci Ptiteaurel

Rob'sédé

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Ven 25 Juin - 19:09

pffff un film sur Bree, pitié
admin
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Sam 26 Juin - 8:16

david slade sur twitter

admin
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Dim 27 Juin - 7:40

Compilation from Different Fashion Sites & Their Opinions on Rob’s “Eclipse” Premiere Look

From My Fashion Cents:

The Twilight trifecta that is Kristen Stewart, Taylor Lautner and Robert Pattinson attended the 2010 Los Angeles Film Festival for the premiere of Eclipse yesterday. While I’m sure the other two looked lovely, this photo of Rob wearing a maroon Gucci suit really stuck out – in a good way! I think it’s great when a man decides to take a fashion risk like this. In my opinion, he certainly pulled it off!

From Socialite Life:

And on the 8th day, God created Robert Pattinson.

It was like the skies parted and angels started singing when Rob hit the black carpet for tonight’s premiere in downtown Los Angeles.

Screams of pure adolescent desperation shook LA’s Nokia Theatre from committed Twihards, who have literally been waiting 96 hours to catch a glimpse of their beloved, Edward Cullen.

Looking very sexy and very British in a burgundy suit by Gucci that only HE could pull off, Rob made the social rounds while on the carpet taking pictures with fans and signing autographs with all the precious sweeties that are probably anxious to take a shower now that they got some face-time with Rob.

But if any man is worth standing in line for 4 days, it’s him. I mean, I’ve waited since last November to see Mr. Pattinson run those fingers through that perfectly coiffed hair. And let me just say, for the record: It. Was. Totally. Worth. It.

From Red Carpet Fashion Awards:

I don’t normally feature guys on my site, but I just can’t get over how fabulous Robert Pattinson looks in his maroon Gucci Fall 2010 suit.

He really stood out amongst mostly uninspiring looks red carpet for the “Twilight Saga: Eclipse LA Premiere”.

Taylor Lautner also wore a grey Gucci suit, but if I was him I would be wishing I picked out something equally as dapper.

From Tom & Lorenzo:

This is the best he’s looked in, well, ever. Great color, great fit. We liked it better with the darker shirt, but the grey is probably better with his coloring. Love the hair.

From People Style Watch:

It looks like Robert Pattinson may have been channeling his onscreen vampire alter ego Edward Cullen at Thursday night’s Twilight Saga: Eclipse premiere in Los Angeles. The 24-year-old star got tongues wagging with his, dare we say, blood-colored suit when he stepped onto the red carpet in the slim-fitting heritage style from Gucci’s fall/winter 2010 collection. Paired with a soft gray shirt and skinny black tie, Pattinson definitely looked prepared for the fang-tastically good night ahead of him. And while the British heartthrob is no stranger to going glam in Gucci every now and then, we’re wondering if his choice of a bold suit was maybe a bit too literal for a vampire movie premiere — or even if it could be in homage to his newly revealed ancestor, Dracula? But with his shaggy do back in place along with his usual scruff, we’re quite certain that R. Patz will have no problem sizzling in any look–blood, sweat or with tears.

source : spunk-ransom.com
Patty
Rob'sédé
Rob'sédé

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   Dim 27 Juin - 8:27

Apparemment, si j'ai bien compris ils ont tous apprécié son costume que nous qualifions nous de lie de vin et qu'eux appellent marron. Du Gucci, mazette!!!! quelle classe!!!!! Il a tout bon ( et le 8ème jour, dieu créa......................)

MessageSujet: Re: [Eclipse] Avant Première - 24.06.2010   

[Eclipse] Avant Première - 24.06.2010
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 3 sur 4Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4  Suivant