Le RPattz Club, Forum du site RPATTZROBERTPATTINSON.COM

Accueilrpattzrobertpattinson.comCalendrierFAQS'enregistrerConnexion

Partager | 

Christian Serratos / Angela

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
AuteurMessage
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Christian Serratos / Angela   Mer 3 Juin - 14:11

Voici un extrait d'une ITW de Christian concernant Twilight , New moon

IESB: How did you became a part of Twilight? Did you just go through the regular auditioning process for it?

Christian: Yeah. I just got a call from my agent about this film, and I thought I should probably do my homework and figure out what it was all about. And, that’s when I saw the slight obsession with it. I was like, “Oh, don’t screw this up,” and I did. I flew all the way from Minden, Nevada, ‘cause I was living out there, at the time. I completely messed up the audition, but I guess (director) Catherine Hardwicke knew what she wanted, and she had faith in me and brought me back in. I just flat-out blew the audition. Because I did do my homework, I realized how big it was and I think it psyched me out.

IESB: Had you been familiar with it before hearing about the audition, or did you give yourself a crash course before the audition?

Christian: The funny thing is that I wasn’t even fully aware of it. I thought it was big, when I really just had a taste of it. I looked it up, but I didn’t see how massive it was, from just the little bit I saw, and even then I thought it was massive. So, it just goes to show you how big it actually is.

IESB: Was Angela the character that you had always auditioned for, or did you read for anyone else?

Christian: I was originally called in for Jessica (played by Anna Kendrick). There was a lot of mixes and matches, and chemistry reads. They kept calling me in for Jessica, but at the last minute, they were like, “Can you read for Angela?,” and I was like, “Oh, yeah, totally!” I was really excited because I really liked that character. I wear glasses. The glasses I wear in the film, I’ve worn. I’ve been wearing glasses since I was little. So, I put my glasses on and I put my hair up in a ponytail for the audition. And then, I went up to film and we were talking about looks for the different characters, and Catherine told me that she liked my glasses and ponytail, so she said, “We’re gonna keep it.”

IESB: Did you do anything to feel more like your character, or did she just come easily for you?

Christian: I think one of the reasons I liked Angela was because I related to her, more than I did Jessica. It was easier to play Angela. But, of course, I did research, like reading the book and seeing what fans had to say. You can’t make everyone happy, but you can sure as hell try.

IESB: When you did Twilight, was the first day nerve-wracking at all?

Christian: I think everyone was a little nervous. What helped was that it wasn’t like we had walked on to set the first day and we were just introducing ourselves to each other. We had met through the auditioning process. And, the first day we flew up to Portland to film, we went to lunch and discussed with Catherine what our looks would be. So, we had known each other. The first day of filming was the first day of filming, but it wasn’t like the first day. We had all known each other.

IESB: How much of Angela will audiences get to see in New Moon?

Christian: They’re going to be pleasantly surprised, through the whole movie. I think they’re going to get enough of everyone. I don’t think anyone is going to wish they had more. I think they’re going to be really happy.

IESB: Was it more comfortable to be on set, this time around, because you already knew this character?

Christian: Yeah. Although, Angela did go through a minute transformation. She’s a little more confident. In the first film, she was a little more timid, but now she has this friend. She has Bella, and they help each other. You don’t really see it a lot on screen, but fans of the book know that Bella and Angela help each other out a lot.

IESB: What’s it been like to work with this ensemble of young actors, who you’ve gone through this crazy process with? Has that whole experience bonded you all together?

Christian: Oh, yeah. I think that’s natural, when you’re doing a project, especially one like Twilight. It’s just natural that everyone sticks together. They know what’s going on. They know what’s up. But, it’s been great to work with everyone. We’re all around the same age and we all get along. It’s a great cast.

IESB: How is Chris Weitz, as a director?

Christian: He’s handling it. He’s extremely organized. You would expect someone who was that organized to be really uptight, but he’s the most relaxed and laid-back person you’ll ever meet. I don’t think I saw him stressed out on set once. He knows what he’s doing. He’s doing a great job, and the script is awesome. He’s a really fun, cool guy.

IESB: Does it seem any different at all, having a male director this time around?

Christian: It doesn’t feel different at all. It’s just a job, and he’s doing a great job. It doesn’t feel weird at all.

IESB: At what point did you realize how crazy all of this had become and that you were a part of it?

Christian: It was pretty interesting. It goes in stages. I booked it and I was like, “Wow, this is big!” I filmed it and I was like, “Well, this is bigger.” And then, I was done and, with the press and the premiere, I was like, “Wow, this is huge!” I don’t think I’ll ever be done with, “Oh, that was big!” I think I’ll always just continue to say, “This is getting bigger."

IESB: Does it help you feel more anonymous that you get to play more of a character in the film?

Christian: At first, I thought it would be more difficult because I was going to look in the film like I do in real life, since I’m wearing my own glasses. But, I don’t wear my glasses as much as I should. It’s been cool to have that disguise that I could put on and off. It’s been pretty easy. When I booked Twilight and people started calling me Christian instead of a character name, I was like, “Oh, damn!” That was so weird to me. After doing Nickelodeon, everyone called me by my character’s name and I was like, “That’s cool. They recognized me.” But, when they start calling you by your real name, that’s when you know it’s big. I remember I went to the bank and the teller girls at the window started freaking out and had me sign Breaking Dawn books. I was like, “This is weird!”

IESB: What was it like to meet Stephenie Meyer, knowing that she had created all of this?

Christian: The first time, I was very, very, very nervous. But, I’m more comfortable around her now. I saw her on the New Moon set and I thought it was so cool because I got to go up to her and I already knew her. It was interesting. She did something amazing with all of this. I’m still very intimidated.

IESB: Did you ask her about your character at all?

Christian: During Twilight, everyone was very nervous when she would watch things because no one wanted to disappoint her. But, I think we’re more comfortable asking questions now. I think we have more of a feel for it now that Twilight has been filmed and we’re moving on. We kind of already have a knack for it. Well, hopefully. I guess we’ll know after New Moon comes out.

IESB: What’s it been like, this time around, to have all these fans around the set, every time you’re filming?

Christian: I remember going to set for the first day, and I wasn’t going to film, I was going to talk to hair and make-up, and meet Chris for the first time. I got out of the car and the A.D. came up to me and introduced herself, and she had an umbrella. It was actually hot in Vancouver, and they put umbrellas over you on modeling shoots when it’s really hot out. I was like, “Oh, you don’t have to do that. It’s not that bad out.” And, she was like, “No, it’s for the paparazzi,” and I was like, “Oh, my God, is that really how it’s going to be this time? Seriously?” Every time any one of the cast members went anywhere, they had to have guys with umbrellas around them because there were that many paparazzi. Just going outside and seeing dozens of people with signs, as if it’s a concert, I felt like Duran Duran. It was weird.

IESB: Has it been advantageous to you, that the shooting schedules for these films are pretty close together? Does it help you get back into the character?

Christian: Oh, yeah, for sure. I love that it’s so quick and back-to-back, just ‘cause I get so bored. Even when I should be relaxing, I’m like, “I don’t want to. I want to do something.” So, that’s been really cool. I’m excited about going back to film the next film, Eclipse

Source iesb.net

Administratrice

MessageSujet: Re: Christian Serratos / Angela   Mer 3 Juin - 15:08

TRADUCTION

ESB:Comment avez vous fait partie de Twilight? Avez vous auditionné?

Christian: oui, j'ai eu un appel de mon agent pour ce film. , et je pensais que je devais faire mes devoirs et comprendre de quoi il s'agissait. Et à ce moment là j'ai vu l'obsession que ça engendré et je me suis dit , “Oh, ne merde pas ,” et voilà. J'ai pris l'avion de Minden, dans le Nevada, car je vivais là à cette époque . J'ai complètement foiré l'audition, mais je crois que Catherine Hardwicke savait ce qu'elle voulait , donc elle m'a fait confiance et m'a rappelé. J'avais vraiment merdé l'audition. car j'avais fait mes recherches, je me suis rendue compte de l'énormité du truc et ça m'a fait trop penser

IESB:Vous connaissiez avant de passer l'audition, ou l'avez vous découvert avec l' audition?

Christian: ce qui est marrant c'est que je n'en avais pas conscience. je savais que c'était important, quand j'en ai eu un avant goût. J'ai vérifier des trucs ,mais je n'avais pas saisi l'impact , du peu que j'en avais vu , mais je savais que c'était un gros truc. Ce n'est qu'ensuite que j'ai réalisé.

IESB: est que vous n'avez auditionné que pour Angela ou pour un autre personnage?

Christian: Au départ c'était pour Jessica (jouée par Anna Kendrick). Il y avait une alchimie à l'audition. Ils me rappelaient tujours pour Jessica, mais à la dernière minute, ils ont dit , “Tu peux faire r Angela?,” et j'ai dit, “oh oui bien sûr!” J'étais très excitée car j'aimais beaucoup le personnage.. Je porte des lunettes. Celles dans le film . Je les porte depuis que je suis toute petite .Donc j'ai mis mes lunettes et ait une queue de cheval pour l' audition. Et puis je suis venue pour le tournage et on parlait des différents looks des personnages et Catherine m'a dit qu'elle aimait mes lunettes et ma queue de cheval et a dit “On va les garder.”

IESB: Est ce que vous vous êtes mis dans la peau de votre personnage ou est ce venu naturellement?

Christian:Je crois que j'aime Angela car je me sens proche d'elle, plus que de Jessica. C'était plus facile de jouer Angela. Mais bien entendu j'ai fait des recherches, comme lire les livres et voir les commentaires des fans. Vous ne pouvez pas faire plaisir à tout le monde , mais vous pouvez essayer.

IESB: Quand vous avez fait Twilight, étiez vous nerveuse le 1er jour?

Christian:Je pense que tout le monde était nerveux. Ce qui nous a aidé c'est qu'on ne ses soit pas découvert sur le plateau. Nous nous sommes rencontrés pendant les auditions.. Et le 1er jour nous sommes allés à Portland pour tourner,nous sommes allés manger et discuter avec Catherine de nos looks Donc on se connaissait Un 1er jour de tournage reste un 1er jour de tournage mais c'était pas dans l'inconnu.

IESB: Est e qe c'était plus facile cette fois ci car vous connaissiez votre personnage?

Christian: Oui même si Angela a subi une transformation. Elle est un peu plus sure d'elle. Dans le 1er film, elle était un peu plus timide, mais maintenant elle a une amie Elle a Bella, et elles s'entraident On ne le voit pas à l'écran mais les fans savent que , Bella et Angela s'aident beaucoup.

IESB: Ca fait quoi de travailler avec tous ces jeunes acteurs qui comme vous ont fait face à la folie de Twilight? Est ce que ça vous a rapproché?

Christian: Oh oui je pense que c'est naturel, quand vous faites un projet, comme Twilight. C'est normal de se serrer les coudes. Ils savent ce qu'ils se passent Mais c'est super de travailler avec tout le monde. Nous avons le même âge et nus nous entendons bien. C'est un groupe super

IESB: Que pensez vous de Chris Weitz, en tant que réalisateur?

Christian:Il gère tout . Il est très organisé. On pourrait pensé qu'il est stressé mais pas du tout , c'est la personne la plus cool que j'ai jamais vu. Je ne pense pas l'avoir vu stressé une fois sur le plateau. Il sait ce qu'il fait Il fait u super travail, et le script est génial. C'est un gars vraiment rigolo et cool.

IESB: Est ce différent d'avoir un réalisateur masculin?

Christian: Pas du tout. , et il fait du bon boulot. Ca ne fait pas bizzare.

IESB: A quel moment vous êtes vous rendues compte que vous faisiez partie d'un phénomène?

Christian: C'est très intéressant. Ca s'est passé par étapes. . J'ai lu les livres et j'ai dit, “Wow,c'est génial!” j'ai fait le film et je me suis dit , “C'est vraiment génial.” Et quand on a eu fini , il y a eu la presse et les avant première et là je me suis dit, , “Wow, c'est énorme!” Je ne pense pas que je dépasserai le stade du , “Oh, c'était super!” je pense que ça va continuer à devenir de plus en plus énorme,."

IESB: Est ce qu'on vous reconnait dans la rue?

Christian: Au départ je me suis dit que ce serait difficile car je ressemble à mon personnage ( avec mes lunettes)Mais je ne porte plus autant mes lunettes. C'est super d'avoir ce déguisement qu'on peut mettre ou enlever à sa guise. C'est super facile . Quand j'ai signé pour Twilight et que les gens m'appelaient Christian et non Angela, je me suis dit , “Oh, mince!” C'était bizarre. Après avoir fait Nickelodeon, tout le monde m'appelait par le nom de mon personnage et je me disais“c'est cool. Ils me reconnaissent.” Mais quand on commence à vous appeler par votre nom, vous savez que c'est un truc important. Je me souviens une fois à ma banque , il y avait des filles à la fenêtre et elles m'ont reconnues et m'ont demandé de signer leur livre Breaking Dawn . Et là ça m'a fait bizarre

IESB: Qu'est ce que ça vous a fait de rencontrer Stephenie Meyer, sachant que c'est elle qui a tout créé ?

Christian: La 1ère fois j'étais très très nerveuse. Mais maintenant je suis plus à l'aise. Je l'ai vu sur le plateau de New Moon et j'ai trouvé ça cool car je devais la voir et je la connaissais déjà . C'était intéressant. Elle a fait un truc super. Je suis encore intimidée.

IESB: Vous lui avez demandé des choses sur votre personnage?

Christian: Pendant Twilight, tout le monde était nerveux quand elle venait nous voir tourner car on ne voulait pas la décevoir. Mais je pense qu'on lui pose des questions plus facilement maintenant. On a plus de ressenti que pour Twilight et on va de l'avant . On est plus apte à présent . Enfin je l'espère. On verra après la sortir de New Moon .

IESB: comment c'était d'avoir tous ces fans sur le tournage?

Christian: Je me souviens du 1er jour , je ne devais pas tourner, Je devais parler à la coiffeuse, à la maquilleuse , et rencontrer Chris pour la 1ère fois. Je suis sortie de la voiture et l'assistante du réalisateur est venue se présenter, elle avait un parapluie. Il faisait chaud à Vancouver, et ils nous mettaient des parapluie pendant les essayages quand il faisait vraiment chaud et je disais, “Oh, ce n'est pas la peine, ça va.” Et elle disait , “Non, c'est pour les papparazzi,” à quoi j'ai répondu, “Oh, mon dieu, ça va se passer comme ça cette fois ci? Sérieux?” A chaque fois qu'un acteur allait quelque part, il y avait des personnes avec des parapluies car il y avait beaucoup de paparazzi. Juste en sortant on voyait des dizaines de personnes avec leurs pancartes, comme si c'était un concert ,je me suis sentie comme Duran Duran. C'était étrange.

IESB: est ce que ça vous arrange que le tournage des films soit proche? Ca vous aide à vous remettre dans la peau de votre personnage?

Christian: Oh, oui c'est sûr. J'adore cette rapidité et les uns après les autres car je m'ennuie . Même quand je pourrais me relaxer , je me suis dit , “je ne veux pas . Je veux faire des choses.” Donc c'est super cool. Je suis impatiente de tourner, Eclipse

Administratrice

MessageSujet: Re: Christian Serratos / Angela   Jeu 20 Aoû - 13:52

Photos mises sur son twitter

source twilight gossip

Administratrice

MessageSujet: Re: Christian Serratos / Angela   Mar 10 Nov - 9:52

Christian a posé dans le plus simple appareil pour l'assocation Peta qui lutte contre l'utilisation de la fourrure

source: portaltwilight.com
hébergement twiligters france

Rob'sédé
Rob'sédé

MessageSujet: Re: Christian Serratos / Angela   Mar 10 Nov - 13:57

tres beau geste !
Revenir en haut Aller en bas
nicolisandra
Co-Webmastrice/Modote
Co-Webmastrice/Modote

MessageSujet: Re: Christian Serratos / Angela   Mer 3 Nov - 11:41

Elle pose pour Troix Magazine

Tous les scans Ici

Source:TodoTwilightSaga

Elle est superbe sur ces photos

Administratrice

MessageSujet: Re: Christian Serratos / Angela   Mer 3 Nov - 12:20

jolies photos !

Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: Christian Serratos / Angela   Mer 3 Nov - 12:41

Uploadeuse

MessageSujet: Re: Christian Serratos / Angela   Mer 3 Nov - 18:23

Il n'y a pas d'âge pour aimer Rob
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: Christian Serratos / Angela   Mar 14 Déc - 15:55

Elle n'hésite à poser dans des habits légers pour le magazine FHM

http://gossip-dance.blogspot.com/2010/12/fhm-christian-serratos-casting-her.html

Uploadeuse

MessageSujet: Re: Christian Serratos / Angela   Mar 14 Déc - 23:36

Il n'y a pas d'âge pour aimer Rob

Christian Serratos / Angela

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 1 sur 1