The RPattz Club, Forum du site Therpattzrobertpattinson.blogspot.fr

Accueilhttp://therpattzrobertpattinson.blogspot.fr/CalendrierFAQS'enregistrerConnexion

Partagez | 

[Eclipse] Revue de presse

Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Aller en bas 
Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 26  Suivant
AuteurMessage
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Jeu 26 Nov - 22:31

J'espère que cette fois ci il n'y aura pas de déception. Wait and see

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Dim 29 Nov - 18:25

Les Cullen parlent d'Eclipse avec MTV

Ashley Greene : "J'ai vraiment hâte de voir mes scènes de combat. Il y a quelques moments très amusants entre Jasper et Alice que j'aimerai voir. Ils concernent nos personnages en les intégrant dans une scène de combat. Ma scène fait très "Cirque du Soleil"."

Peter Facinelli : "Eclipse est mon livre préféré, j'ai donc vraiment hâte que les gens voient ce film. Les Cullen doivent retrousser leurs manches et réellement prendre part aux choses. Ils étaient tellement restreints jusqu'à maintenant et je crois que les gens ont aimé la scène de la partie de baseball parce qu'on pouvait voir ce qu'ils sont capables de faire en tant que vampires. Et Eclipse c'est tout ça, mais puissance 10. Vous verrez ce qu'ils peuvent faire en tant que vampires."

Kellan Lutz : "Nous avons passé 6 semaines d'entraînement au combat... Et ils nous ont tellement bien entraîné qu'on surpassait les chorégraphies de combat mises en place. Ça va vraiment être génial."

Nikki Reed : "Jackson et moi avons tous les deux eu la chance de tourner des flashbacks sur notre passé. Et j'ai tourné une scène se déroulant entièrement dans les années 1930. Ça se superpose avec le moment que je passe avec Bella. Et Jackson a à peu près la même chose. Je pense que les fans vont adorer ça. Je pense qu'ils veulent voir l'histoire des Cullen. Ça me donne l'occasion d'expliquer mes actes."

source twilight france

Co-Webmastrice/Modote

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Dim 29 Nov - 22:53

Vivement Eclipse ca à l'air passionant en attendant faut que je relise le livre.

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Lun 30 Nov - 21:06

Total Film: “Eclipse” Listed in ‘49 Films That Will Define 2010′

The Talent: Directed by David Slade (vamp vet with 30 Days Of Night), starring Kristen Stewart and (swoon/eye-roll!) Robert Pattinson.

The Pitch: The continuing romantic adventures of Bella and Edward, now with added input from hot werewolf dude Jacob.

The Hook: Well, the hook is that millions of teenage girls will descend upon this movie whether or not the rest of us care. There’s gotta be something to all those fluttering hearts and hot flushes?

source totalfilm via spunkransom

Rob'servateur

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Mar 1 Déc - 0:48

ptiteaurel a écrit:
J'espère que cette fois ci il n'y aura pas de déception. Wait and see

J'attends beaucoup du 3ème.. Histoire de relever le niveau et de montrer aux mauvaises langues que Twilight c'est super bien, et pas seulement gnian gnian !
Je vais peut etre me relire le livre, dès que j'aurai un peu de temps à moi ... (à la place de trainer sur des forums par exemple ) geek
Revenir en haut Aller en bas
http://Mabullerie.skyblog.com
nicolisandra
Co-Webmastrice/Modote
Co-Webmastrice/Modote

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Mar 1 Déc - 17:31

Moi je l'ai relu récemment et finalement je pense que c'est le tome que je préfère...j'attends beaucoup de Slade comme directeur,j'espère vraiment que ce film sera meilleur que New Moon et qu'Edward ressemblera plus à l'Edward de Twilight et s'il pouvait s'afficher sans rouge à lèvres ce serait vraiment la panacée

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Mar 1 Déc - 18:58

nicolisandra a écrit:
Moi je l'ai relu récemment et finalement je pense que c'est le tome que je préfère...j'attends beaucoup de Slade comme directeur,j'espère vraiment que ce film sera meilleur que New Moon et qu'Edward ressemblera plus à l'Edward de Twilight et s'il pouvait s'afficher sans rouge à lèvres ce serait vraiment la panacée

Tout à fait d'accord avec toi. Le maquillage dans New moon affraid et même Rob en Edward par contre était pas bien. en bossant sur Twilight avec mes élèves , ce fut un délice de retrouver un Rob / Edward souriant, avec une palette d'émotions complètes et pas toujours cette tronche qu'il fait dans NM

Co-Webmastrice/Modote

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Mar 1 Déc - 23:56

D'accord 100% Ptiteaurel...
Dans New Moon Edward n'etait plus cet adolescent amoureux malgré ses 109 ans :triste:il etait trop serieux,trop sobre...

Rob'sédé

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Mar 1 Déc - 23:58

complètement d'accord avec vous!! je pense qu'avec Slade on va gagner un film de vampires!! lol
plus sombre ! bon j'espère que je n'en attend pas trop mais rien que le fait que presque rien n'ai filtré c'est un bon présage!
pour new moon c à peine si on n'a pas vu tout le film tellement on était à la page!!
ptiteaurel
Administratrice
Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Mer 2 Déc - 12:41

Tout à fait Lullaby, je pense que le fait d'avoir l'effet de surprise ne peut qu'être bénéfique. En effet avec NM , on avait quasiment tout vu LOL

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Jeu 3 Déc - 11:41

MTV – ‘Eclipse’ Is Coming In June, And Here’s What We’re Hoping Will Sell It To A Wider Audience

While “New Moon” has certainly accrued fan approval and box office power since its release on November 20, critics haven’t had the same appreciation for the vampire romance. “Eclipse,” the next in the series, wrapped in October and is slated for a June 30, 2010 release, we have a few suggestions to help make it a film everyone — not just Twilighters — will enjoy.Amp up the Bella and Edward romance

“Twilight” established the potent romance between Bella and Edward, but “New Moon” sacrificed much of the chemistry for the sake of Bella’s growing bond with Jacob. Granted, the reason why Edward was mostly absent during “New Moon” was because he broke up with Bella and was moping around in an apartment for months on end, but Chris Weitz forgot to reestablish why exactly Bella and Edward were so in love. With “Eclipse,” we hope David Slade explores their connection, especially with so many fans jumping ship to Team Jacob after seeing Taylor Lautner’s abs.

Expand the secondary characters

Even though Kristen Stewart, Robert Pattinson and Taylor Lautner are the biggest draws for most fans, secondary characters like Anna Kendrick’s Jessica, Mike Welch’s Mike Newton, Dakota Fanning’s Jane and Michael Sheen’s Aro were key to some of the most fun parts of “New Moon.” “Eclipse” introduces a whole slew of new characters (Riley and Leah, anyone?) and we hope some of the old favorites aren’t sacrificed for the new, especially with Anna Kendrick’s potential Oscar win for “Up in the Air.” Plus, there’s the fact that the scenes in which Bella interacts with humans (like her father, played by Billy Burke, and the high school students) are some of the most interesting and well-acted in the series thus far.

Make the fight scenes more action-packed
Yes, we understand that a lot of care went into making the CGI werewolves in “New Moon,” and thank goodness the fight scenes in the second “Twilight” installment were better than the first, but the final battle in “Eclipse” is the most action-packed part of the entire “Twilight Saga.” With David Slade’s previous vampire film “30 Days of Night” under his belt, we can expect some intense action, but we’d like to remind him we want to see some newborn vamps being torn limb from limb anyways (and not just in slow motion).

Make the film more appealing to a non-”Twilight” audience
There are a lot of elements in “Eclipse” that could attract an audience not made up solely of Twilighters. In “New Moon,” there was no effort spent on setting up the story from the previous book or explaining why Bella and Edward are so in love. “Eclipse” was the book that made Stephenie Meyer’s vampire series what it is today, and hopefully “Eclipse” the movie will break the film series out to a larger audience as well.

Have fun with it
Some of the best parts of “New Moon” were when screenwriter Melissa Rosenberg and director Chris Weitz let loose and had fun with the film. “Face Punch,” anyone? (This I consider a stroke of genius. I expect a “Face Punch” movie poster for Chanukah.) Flying Virgin America to Italy? Jessica’s commentary on zombie films? If “Eclipse” doesn’t take itself too seriously and doesn’t hold itself too close to the book, it could turn out to be not only a great movie for “Twilight” fans, but a great film in general.

source mtv.com via spunk ransom

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Jeu 3 Déc - 15:41

Donc il envisage les solutions pour élargir encore le public de la saga . Donc pour Eclipse, ils disent qu'il ne faut pas laisser de côté les personnage secondaire comme les humains pour qu'ils apportent un petit plus. Notamment Anna Kendrick , qui est nominé pour les oscars.
PLus d'actions car certes les scènes de bagarre sont mieux dans New Moon mais la scène finale d'Eclipse doit être grandiose avec des membres qui volent partout.
Enfin , le film pourrait être géniale si l'humour avait une place plus importante

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Ven 11 Déc - 22:19

Bryce Dallas Howard parle de son rôle

Allez-vous jouer Victoria dans Breaking Dawn ?
Bryce : "Je ne veux rien révéler mais ce que je dirais c'est que "Victoria a une durée de vie limitée". [rires] C'est tout ce que je peux dire."

Pouvez-vous nous parler de votre expérience en ayant intégré la franchise Twilight ?
Bryce : "J'ai été vraiment frappée par cet incroyable groupe de jeunes présents dans cette saga. Leur amitié est tellement vraie et ils s'entendent vraiment bien. Et il se passe beaucoup de chose tout autour d'eux. On les surveille et on les scrute minutieusement, mais je suis vraiment scotchée de voir à quel point ils sont solidement restés fidèles à leurs valeurs tout en se souciant les uns des autres. On espère tous ça en arrivant dans une saga. Une partie de la raison pour laquelle ils ont hâte de se retrouver est de continuer à raconter une histoire, mais aussi de se retrouver, parce qu'ils aiment tous travailler ensemble. Et c'était vraiment, vraiment, une expérience positive grâce à ça - en plus du fait d'avoir lu et adoré, et ce dès le début, les livres et ses extraordinaires personnages. On est tellement absorbé par cette histoire que je me suis simplement sentie très chanceuse, étant données les malheureuses circonstances autour de tout ça, d'être invitée à y participer. J'espère qu'Eclipse continuera à nouveau à être vraiment respectueus de l'univers que Stephenie Meyer a créé avec ses livres."

Quel conseil aurais-tu pour un acteur qui s'apprête à reprendre un rôle qui était précédemment interprété par quelqu'un d'autre ? Beaucoup de gens trouvent que vous vous en êtes bien sortie dans toute cette controverse autour du casting d'Eclipse...
Bryce : "Nous verrons. Le jury n'a pas encore délibéré, parce que Rachelle [Lefevre] a vraiment créé un personnage incroyable. Je pense que tout le tumulte qui s'est produit était vraiment approprié, parce qu'une part de la joie lorsqu'on regarde une saga, c'est presque comme de voir une série télévisée. On voit les acteurs grandir avec la saga. Et le fait que Rachelle ne soit pas disponible pour tourner Eclipse était vraiment, vraiment, vraiment dommage. Un conseil ? Et bien... Juste de faire de son mieux et d'être ultra-respectueux. Elle a obtenu ce rôle pour une raison. J'espère honorer au mieux tout ce qu'elle a créé."

Traduction et source Twilight France

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Lun 14 Déc - 18:54

Extrait d'une ITW de Ashley Greene pour ET

She adds that her training involves "a lot of learning to run and jump off walls and land on people's shoulders, and flips and throwing your body just ways that you would never, under any circumstance, normally do."

source robstenlovers

Traduction

Elle ajoute que son entrainement ( pour Eclipse) implique " d'apprendre à courrir et à sauter sur les murs puis atterir sur les épaules des gens , puis fait une pirouette arrière et jeter son corps de manière assez étrange, chose qu'on ne ferait pas normalement"

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Lun 21 Déc - 15:25

Bryce Dallas Howard Promises A 'Juicy' Bloodsucker In 'Eclipse'
'It ends with quite a huge battle, a big spectacle, and it's very scary,' actress says of third 'Twilight' film.

By Larry Carroll, with reporting by Jeff Cornell and Eric Ditzian

BEVERLY HILLS, California — Last summer the proverbial something hit the fans when beloved "Twilight" star Rachelle Lefevre was shockingly dropped from the series, Golden Globe nominee Bryce Dallas Howard was announced as her replacement, and a real-life story line, as dramatic as anything in Stephenie Meyer's best-selling novels, erupted. But as the months have gone by, Lefevre has moved on to other gigs, Howard has received favorable reports from her new co-stars, and "New Moon" made a boatload of money.

On June 30, "Eclipse" brings the "Twilight Saga" back to the big screen with plenty of familiar faces, but a new one for Victoria. And when we caught up with 28-year-old beauty Howard, who stars in the new drama "The Loss of a Teardrop Diamond," she told us that she couldn't wait to unveil her take on Meyer's villainous vamp.

MTV: It's no secret that you entered the franchise under less-than-ideal circumstances. What kinds of things did the other actors say and do in those early days?

Bryce Dallas Howard: What's so great about that group of people is that they feel so genuinely blessed by this experience. Just by the response of the fans. But they've remained so grounded, and their friendships are genuine. I just felt really, really fortunate to get to meet all these wonderful people.

MTV: Kristen Stewart recently told us that you were "such a good actress" during the "Eclipse" shoot that "it was easy to be scared" of you. What were your thoughts working with her while she continued to develop such an iconic role?

Howard: Kristen is fantastic and so, so passionate about this role and this character. First, as a fan of the books it was such a relief to go onto set and see how seriously everyone was taking it. And, yeah, Kristen was incredible to work with, incredible.

MTV: You were a "Twilight" fan before you even got the role. In your opinion, which of Stephenie Meyer's books is the best?

Howard: I love these books, and "Eclipse" for me is [the best one]; I'm partial to "Eclipse." And that was true even before "Twilight" came out.

MTV: Tell us about your take on Victoria, as opposed to Rachelle's. What will be different? What will stay the same?

Howard: Victoria is a wonderful character. ... It's awfully juicy to play a villain. To play someone that's just evil; Victoria is evil. And I think with "Eclipse," it ends with quite a huge battle, a big spectacle, and it's very scary. It's a very, very scary book and very terrifying set of circumstances, and I think the Cullens are in jeopardy in a way that they never really have been before. It was a really, really exciting world to be a part of, because it was so scary and the stakes were so high.

MTV: Would you say you studied Rachelle's performance, to factor it into your own?

Howard: Well, I have seen "Twilight" innumerable times, innumerable. And yes, of course, I saw "New Moon" before doing "Eclipse," because the continuity of the character is critical, and Rachelle had done a really exquisite job creating Victoria. It was really important to base all of my work on that. She set a very high bar, and I wanted to reach for that.

MTV: In your mind, what were the critical elements of Victoria that needed to be maintained from the book to the script to Rachelle to yourself?

Howard: Well, the visual continuity of the character Victoria is really important, because such a distinctive character had been created, one that the fans and audience really connected to. She's described perfectly in the book. And that's really important to everybody, that there's an authenticity to bringing these characters to life that's not really an interpretation, just a true representation of what's been written on the page.

source mtv.com

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Lun 21 Déc - 17:33

TRADUCTION

MTV: Ce n'est un secret pour personne que vous êtes arrivée dans la saga dans des circonstances peu idéales . Que vous ont dit les autres acteurs?

Bryce Dallas Howard: Ce qui est génial c'est que ces jeunes se sentent bénis par cette expérience. Juste avec les fans. Mais il sont les pieds sur terre , et leur amitié est véritable.J'ai eu la chance de pouvoir rencontrer ces merveilleuses personnes.

MTV: Kristen Stewart nous a récemment dit que vous étiez "une si bonne actrice " pendant le tournage de "Eclipse" et que "c'était facile d'être effrayée par vous" Que pensiez vous d'elle ?

Howard: Kristen est fantastique et si passionnée par son rôle et son personnage Etant fan des livres , ce fut un tel soulagement d'arriver sur le plateau et voir que tous étaient sérieux. Et oui , travailler avec Kristen était incroyable

MTV: Vous étiez une fan de "Twilight" avant même d'avoir le rôle. Selon vous , quel est le meilleur film de Stephenie Meyer?

Howard: J'adore ces livres et "Eclipse" est selon moi le meilleur et je suis partielle Et je pensais ça avant que ne sorte "Twilight" .

MTV: Parlez nous de votre approche de Victoria, opposé à celle de Rachelle. En quoi est ce différent ? Qu'est ce qui sera identique?

Howard: Victoria est un personnage merveilleux ... C'est super de jouer une méchante Incarner une personne diabolique ; Victoria est le diable . Et je pense qu'avec "Eclipse," ça se termine par une énorme bataille, un grand spectacle, et c'est très effrayant. C'est un livre très effrayant et les circonstances sont terrifiantes , et je pense que les Cullens prennent des risques , ce qu'ils n'avaient jamais fait auparavant . Ce fut très excitant de faire partie de ce monde car c'était si effrayant et les enjeux sont si importants .

MTV: Diriez vous que vous avez étudié la performance de Rachelle, pour ensuite faire votre propre chemin?

Howard:J'ai vu "Twilight" de nombreuses fois , tant de fois . Et bien entendu j'ai vu "New Moon" avant de faire "Eclipse," car la continuité de mon personnage est critique , et Rachelle a si bien construit le personnage de Victoria. C'était important de ma baser sur ce qu'elle avait fait . Elle a mis la barre très haute, et je voulais être à la hauteur.

MTV: Selon vous Que fallait t il garder de Victoria et que fallait il que Rachelle ou vous ajoutiez ?

Howard: La continuité visuelle de Victoria est très importante, car un personnage si distinct avez été crée , et les fans et le public s'est identifiée à elle . Elle est parfaitement décrite dans les livres. Et c'est très important pour tout le monde , et l'authenticité de ces personnages n'est pas réellement une interprétation,mais juste une représentation de ce qui était dans les livres

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Dim 27 Déc - 12:21

Charlie Bewley: “Eclipse is going to be more real”

The more we hear about how different Eclipse is going to be from the first two films, the more excited I get! OK! Magazine UK has a new interview with the actor who plays Demetri in New Moon and Eclipse, and he speaks about the differences with the latter:

“David is a master of mood. Eclipse has this different mood about it, it’s dark and vicious. You get to see the brutal nature of vampires and what they are really capable of, which is something we haven’t really seen in the first two movies.”

And the star told us David works very differently to New Moon director Chris Weitz.

He said: “They are very different directors. David understands what each scene needs [to create the dark mood] – absolute fine tuning. He might stop the scene halfway through and just tweak something before saying: ‘Go back, say that word again and I want you to put the emphasis on that’.

“It’s very controlled and when I was on set I found myself not being able to be as theatrically elaborate as I was with Chris’ film. But that’s exactly why David has been brought on board – to make this a more real film. Eclipse is going to be more real.”

source okmagazine.co.uk via twilight source

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Dim 27 Déc - 13:24

TRADUCTION

Charlie Bewley: “Eclipse va être plus réaliste”

OK! Magazine UK a une nouvelle interview avec l'acteur qui incarne Demetri dans New Moon et Eclipse, et il parle des différences entre les 2 films:

“David est le maître de l'humeur. Eclipse a un esprit différent , il est sombre et vicieux . Vous allez voir la nature brutale des vampires et ce dont ils sont réellement capables , ce qu'on a pas encore vu dans les 2 1er films .”

Et la star nous a dit que David a une façon de travailler complètement différente de Chris Weitz.

Il a dit “Ce sont des réalisateurs différents . David comprend ce dont a besoin chaque scène [pour créer ces aspect sombre] – il trouve le bon ton . Il pouvait stopper une scène en plein milieu et faire un petit réglage avant de dire : ‘on y retourne , redis ce mot et je veux que que mette l'emphase sur ça ’.

“Tout est sous contrôle et sur le plateau je me suis rendu compte que je ne pouvais pas être aussi théâtrale que je ne l'étais avec Chris. Mais c'est pour ça que David a été choisi –pour rendre ce film plus réaliste . Eclipse sera plus réaliste.”

source okmagazine.co.uk via twilight source

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Lun 4 Jan - 20:04

ITW de Kirsten Prout alias Lucy

Q: How did you get involved with The Twilight Saga: Eclipse? Was it just a regular audition?

Kirsten: Yeah, it was just a regular audition. I had just come off of two films, and it was after Kyle XY, which was a television show I worked on for three years. I had been working on it for so long and, before that, I hadn't taken a real break because I had been working steadily since I was 10 years old. So, at the end of Kyle XY, which also happen to coincide with the end of my high school career, I decided to go off to University and leave the industry. I went for a year to McGill University and I majored in English literature, and I took all my advanced classes that I prepared for in high school, and I had a great time there. I got straight A's and was on the honor roll. But then, when I came back to Vancouver during the summer, I went for an audition because it was what I was used to doing, and I booked it. And then, I booked something right after that was a mini-series that would shoot into the school year. So, at that point, I decided to put off going back to University.

I had just come off of two shows and, in between filming them, I had gone for Eclipse. I read for a different vampire, called Bree, who is a brunette with short, short hair that is 13 years old and completely not me, but I went for the audition just because it was a big project. I can tell you that I've never felt that level of nervousness in an audition room, in my whole career. I had read the books, but it hadn't really sunk in what a huge phenomenon Twilight was. I went into it and it was an important audition, but I wasn't really nervous. I was just focusing on my work, but a lot of people were just so stressed out. I went to the audition room, and then I heard back about the audition that I was wrong for the character, but they wanted me to come back for another vampire that was essentially the same size role and everything, except she had long blonde hair, was extremely pale and was older. So I went in, did one audition and a week later, I got a call and then showed up on set. It was pretty rapid. I only had one audition for it because I'd already auditioned for another character and they'd seen what I could do.

IESB: Had you seen Twilight before auditioning?

Kirsten: Yeah, I had. I was very familiar with the franchise, just because my younger sister was reading the books. I was curious about what she was reading because she was just going through them like nothing. I was like, "What is that?" And she said, "It's Twilight. It's a vampire romance." And I was like, "Oh, that sounds kind of cool." I started reading it and I just shot through it. It was very readable stuff. And I'd seen the movie because everyone's seen it.

IESB: What can you say about your character in Eclipse? How does she fit into the story?

Kirsten: Without revealing too much, Lucy is one of the vampires that turns Jasper, played by Jackson Rathbone. Jasper gets turned while he is an officer, and I'm one of the vampires that causes Jasper to be turned during his military career. Lucy appears to be an innocent little victim, and then she turns into something a lot more sinister.

IESB: Is Lucy the darkest character you've ever played?

Kirsten: I've always been on the good side. I've never played a villain, in my entire career. I'm the girl next door, or the girl who helps out, or the girl that makes an innocent escape. For once, I got to look all innocent and have that angelic quality, and then, all of a sudden, turn into something really dark. That was fun for me. That was the first villain that I've ever played.

IESB: Did you do anything to get to know Jackson before filming, or did you just click right away?

Kirsten: We actually got along really well. We met in the make-up trailer, during the make-up testing, before filming even started. When I first got the part, they had to figure out whether they had to airbrush you, which in my case they didn't really because I'm already pale enough. But, they take a look at you, and design your hair and the hair pieces you're going to wear, and all that. So, I met Jackson when he was getting his hair done. He was getting his hair dyed by the on-set stylist, and he was getting weird patterns shaved into it underneath, which was kind of funny.

IESB: Playing a vampire, were you at all disappointed that you weren't going to get to wear fangs?

Kirsten: When I was reading the books, I was very surprised that there weren't fangs. The vampires in the Twilight Saga don't have fangs. We sparkle. No, I wasn't disappointed. The thing is, a lot of the actors that have been hired have very nice teeth that are very noticeable. They've picked people with teeth that stand out. It's more threatening. You notice that there's something different about that person's teeth, but it's not fangs. It's not obvious. You don't know you're going to get bitten. I was not disappointed. When someone tells you you're going to be a vampire in Twilight, the reaction is not disappointment. I've had to deal with prosthetic teeth and it's not fun.

IESB: How secretive were they with you, when you were auditioning? Did you get to read actual scenes?

Kirsten: No. The technique that they used for the audition was that they made the scenes exact transcripts from the book. It was very strange to audition with them because they were written to be read and they weren't adapted yet. They didn't give the screenplay out. So, the audition side was just reading a page of Twilight and reading the lines that were interspersed between the descriptions. That's what it was like. They could never distribute that. Even when I got the job, the secrecy was so high in the Twilight world.

IESB: While you were shooting, did you have any experiences with the paparazzi?

Kirsten: Oh, yeah. The first day that Jackson came into work, he almost tripped on the stairs, coming out of his house, because there were so many photographers that he couldn't even see. The circus around all the trailers and everything was crazy. They had giant black dividers to keep paparazzi out. On the first day, they took down all the signage and blocked everything out. All the actors had to wear bathrobes to cover their wardrobe in between scenes. It was really intense.

I was born and raised in Vancouver, and I've done a lot of film work in Vancouver. I worked with Jennifer Garner on Elektra and there was a lot of paparazzi on that as well. But, Vancouver has changed a lot since Twilight. It's changed the whole media culture there. We didn't used to have paparazzi. You'd get five, tops. And then, on Twilight, all of a sudden it was like, "Where did all these photographers come from?" They were hiding everywhere. There were hundreds, just waiting. It's part of the whole phenomenon of Twilight. You have to just take it as it comes because it's just nuts.

IESB: How was David Slade, as a director? Had you been familiar with any of his previous work?

Kirsten: Yeah, I had. He's a great guy because his way of working is so open. He just says, "Do what you do," and lets you play with it. If he has notes, he gives them to you, but he's a very open director. He keeps it light. He loves his job and he's very serious about it. He's a great director

[...]

IESB: Do you enjoy working in these types of ensembles? As an actor, is that something that you feel helps you learn from the other actors?

Working with the cast of Twilight, that's so young, and also working with the cast of Seven Deadly Sins, with a lot of up and coming actors who are very seasoned, we're able to learn from each other and everyone understands what you're going through. Everyone is going through the same thing. So, it's great. I look forward to doing it more.

IESB: When you work on projects that are based on novels, like with the Twilight Saga and Seven Deadly Sins, do you like to use that source material, or do you prefer to just stick with what is in the script?

Kirsten: With Twilight, the plot is basically just rearranged to fit a film. I had to read the books because it's so similar and I wanted to get all the subtext of what's been written to learn what the characters were thinking. In the script, you don't get that. In a book, you have someone tell you what everyone's thinking. That was an important tool for me to use. It's far more similar than other projects that I've worked on that have adapted books into screenplays.

[...]

source iesb.net via twifans

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Lun 4 Jan - 20:29

Résumé de l'ITW

On lui demande comment elle a fait pour auditionner : il se trouve qu'elle avait fini Kyle XY et qu'elle avait donc fini ses études . Entre deux films , elle a passé le casting pour Eclipse. Au départ elle devait être Bree. Elle n'avait jamais été aussi nerveuse pour une audition et on lui a dit qu'elle ne convenait pas pour ce rôle. Donc une semaine plus tard , elle a auditionné pour Lucy. Elle explique qui est son personnage: c'est un des vampires qui a transformé Jasper en vampire. Auparavant , elle n'avait joué que des personnages angéliques donc là elle a pu montré son côté sinistre. Elle dit s'être bien entendu avec Jackson Rathbone et ils se sont rencontrés lors des test maquillages. Elle dit ausi ne pas être déçue par le fait que les vampires n'ont pas de crocs. Elle parle de son audition et explique qu'en fait il fallait qu'elle lis des passages du livre car il n'y avait pas de script ( afin de garder le projet top secret) . Evoquant les paparazzi ,elle parle d'une anecdote concernant Jackson Rathbone . Elle dit qu'il y en avait tellement devant chez lui qu'il a failli tomber dans les escaliers. Elle dit ensuite que la production a eu recours aux grands panneaux noirs pour les empêcher de prendre des photos et a demandé à tous les acteurs de mettre des robes de chambres entre les prises pour ne pas dévoiler leurs costumes. Etant né à Vancouver ,elle avait déjà vu des paparazzi que les plateaux de tournage mais qu'avant il n'y en avait que 5 alors qu'avec Twlight , il y en avait des centaines qui se cachaient partout. Enfin elle dit de Slade que c'est un réalisateur ouvert , qui a des notes et les communique et qu'il est très sérieux

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Mar 12 Jan - 20:14

Peter Facinelli Interview; Talks about ECLIPSE, BREAKING DAWN

Question: Does Carlisle have a lot to do in Eclipse?

PETER FACINELLI: Yes, he does a lot. A lot more than the first two films, for sure. You know, what I like about the third movie is that you get to see a side of Carlisle you haven’t seen before. You actually get to see what his vampire capabilities are because there’s some great battle sequences. It’s my favorite book.

When do you hear about Breaking Dawn?

FACINELLI: I don’t know. Usually the fans know before I do, so I’m sure I’ll see it on the internet before I get the phone call.

[...]

Are you wearing a wig in the films now?

FACINELLI: Yes, for the third movie, because I was doing both projects at the same time, I wore a wig. There were days where I was literally running for hours in the forest and then I’d jump on a plane and be on the “Nurse Jackie” set. I was going from Vancouver to New York, every three days.

[...]

What kind of doctor is Carlisle?

FACINELLI: Carlisle is the head of the hospital in Forks.

Is he good?

FACINELLI: He’s great. Carlisle, because he’s been around for so long, is very well educated. What I love about him is that he has a real love for humanity. People always ask me what kind of research I did to play a vampire. I say, “I did very little to play a vampire because I’m playing a vampire who’s trying to be human.” My research was more about what it is to be human and why he loved humanity so much that made him want to hold onto that. When you look at something like Twilight, the good vampires aren’t necessarily good. They’re just eccentric. The bad vampires are just doing what they’re born to do and made to do. It’s like domesticating a lion. For me, Carlisle doesn’t want to be a vampire, so he’s just really holding onto that humanity.

source collider.com via twifans

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Mar 12 Jan - 20:18

Il explique donc qu'on voit beaucoup plus Carlisle dans Eclipse que dans les autres films. ET on verra même un aspect de lui qu'on n'avait jamais vu , on verra ce dont il est capable. Il ne sait rien sur BD et les fans en sauront plus que lui bien avant qu'il est le coup de fil de Summit. Dans le 3ème film , il porte une perruque car il tournait en même temps Nurse jackie. Il faisait des aller retour New York - Vancouver tous les 3 jours. Enfin il parle de l'humanité de son personnage qui fait tout pour ne pas être un vampire.

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Sam 23 Jan - 19:56

Bryce Dallas Howard: Torn Between Edward & Jacob

Twilight’s freshman vampire Bryce Dallas Howard plays for both teams.

Howard, who replaced Rachelle Lefevre as Victoria in Eclipse, insists she can’t decide if she’s Team Edward or Team Jacob…

“I understand Bella’s dilemma,” Howard, 28, told us at the recent Art of Elysium benefit. “It’s so hard! I mean, I went berserk over Edward when I read Twilight and when I saw the film. In New Moon Taylor is incredible as Jacob, so I don’t know.”

Howard is all about spreading the love.

“I love the books,” she said about Stephenie Meyer’s best-selling Twilight novels. And, of course, she “loved” the Twilight and New Moon movies.

But it doesn’t sound like Howard has quite grasped the fandemonium that comes along with being part of Twilight, insisting it’s not her personal fan base that will grow.

“That’s more about the character,” she said. “It really is.”

Try telling that to Rob and Kristen.

source eonline via spunk ransom

Administratrice

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Sam 23 Jan - 19:58

Avec elle tout est beau au pays de oui oui! Elle adore les livres, les films et elle déchirée entre Team Edward et Team Jacob...

Moi une chose est sure je suis Team Rachelle et pas Team Bryce

Co-Webmastrice/Modote

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   Dim 24 Jan - 11:36

team Rachelle Yes!!!!!!!

MessageSujet: Re: [Eclipse] Revue de presse   

[Eclipse] Revue de presse
Voir le sujet précédent Voir le sujet suivant Revenir en haut 
Page 5 sur 26Aller à la page : Précédent  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15 ... 26  Suivant