Le RPattz Club, Forum du site RPATTZROBERTPATTINSON.COM |
|
| | [Eclipse] Revue de presse | |
| |
| Auteur | Message |
|---|
pluie-etoile Modote

Nombre de messages: 1380 Date d'inscription: 27/03/2009 Age: 35 Localisation: Nice
 | Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Mer 12 Aoû - 17:17 | |
| il a juste unrole ou Rosalie va lui en mettre plein la tronche j'espere qu'il va souffrir!!!! |
|  | | acab Rob'sédé

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Mer 12 Aoû - 21:20 | |
| Damn! Rachelle ne sera pas dans Eclipse c'est quoi ce bordel , y a pas/plus de pétition possible ?
j'aime pas quand ils changent les acteurs en cour de route à part si ils sont vraiment mauvais, mais généralement j'aime pas ce genre de truc... |
|  | | Valeriane Administratrice

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Lun 17 Aoû - 0:12 | |
| Jodelle Ferland (”Eclipse” Co-Star) Excited to Work with Rob
Jodelle Ferland has been sworn to secrecy. She’s not allowed to say much about the part she just landed in the third Twilight movie, Eclipse.
“I’m allowed to tell people that I play a vampire who has just been turned,” the 14-year-old Canadian actress tells me. “In other words, I’m a newborn vampire. I’m not allowed to say the name of the character.”
So, if she won’t say whether her character is Team Edward or Team Jacob, what’s her pick in real life?
It’s Team Edward all the way for Jodelle.
Keep reading to find out why…
“I just think if maybe Jacob had been introduced first then everybody would like him better,” she said. “It just seems that since Edward was the first one to be with Bella, people want him to stay with her. So, you know that’s the character that you start to like first! And then Jacob comes in to the picture and everybody’s like, ‘Oh, no! Stay with Edward.’”
Jodelle says she’s “really, really excited to meet Robert Pattinson.” As are her friends. “Every single person I’ve told has asked me if they could come to the set,” she said, adding with a laugh, “I’ve said, ‘I’ll have to think about that.’”
source : eonline.com |

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Lun 17 Aoû - 0:27 | |
| Jodelle Ferland (co-star d'Eclipse) excitée à l'idée de travailler avec Rob
Jodelle Ferland est tenue au secret. Elle n'est pas autorisée à dire grand-chose au sujet de son rôle qu'elle vient d'obtenir dans le troisième film de la saga Twilight, Eclipse.
"Je suis autorisé à dire aux gens que je joue un vampire qui vient d'être transformé", a dit l'actrice canadienne, âgée de 14 ans. "En d'autres termes, je suis un vampire nouveau-né. Je ne suis pas autorisée à dire le nom du personnage. "
Donc, si elle ne peut dire si son personnage appartient à la Team Edward ou à la Team Jacob dans le film, qu'en est il de son choix personnel ?
C'est la Team Edward bien sûr pour Jodelle.
Continuez votre lecture pour découvrir pourquoi...
"Je pense que, peut-être, si Jacob avait été présenté d'abord dès lors tout le monde l'apprécierait plus" dit-elle. "Il semble que, dès lors qu'Edward a été le premier à être avec Bella, les gens veulent qu'il reste avec elle. Alors, vous savez que c'est le personnage que vous appréciez en premier ! Et puis, quand Jacob apparait dans le film, tout le monde réagit en se disant 'Oh, non ! Reste avec Edward'".
Jodelle se dit "très, très heureuse de rencontrer Robert Pattinson." Tous comme ses amies. "Chacune me demande si elles peuvent venir sur le tournage" a-t-elle dit, ajoutant avec un rire, "j'ai répondu 'je vais y penser'". |

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Mer 19 Aoû - 13:46 | |
| Robert Pattinson dead, will Pattinson die in Twilight Eclipse
Robert Pattinson dead, will Pattinson die in Twilight Eclipse. Many people are claiming that Robert Pattinson will die in the forthcoming film Twilight Eclipse. The filming of the film that will be released next year has already begun.
Robert Pattinson has been signed for the film.
British film director David Slade has been hired by Summit Entertainment to direct the third film of the Twilight Saga, ‘Eclipse’.
The announcement was made by Summit earlier this year after months of speculation over who would direct the movie, which has a release date of June 30, 2010.
Summit Entertainment has opted to have different directors directing the “Twilight” movies, with Chris Weitz replacing “Twilight” director Catherine Hardwicke on “New Moon”.Melissa Rosenberg, who penned the “Twilight” and “New Moon” scripts, has been writing “Eclipse”, in which Bella is forced to choose between Edward and Jacob.
In the meantime Summit Entertainment, producer of the hit Twilight film franchise, has partnered with Creation Entertainment to produce the Twilight Convention Tour, a series of fan-focused events which will take place in various major cities across North America over the next three years in celebration of the vampire epic.
The conventions will feature onstage appearances by Twilight stars, screenings of exclusive footage, panel discussions, parties, musical performances, costume and trivia competitions, auctions, and autograph sittings. Twilight fan sites will also take part, with special presentations planned for on the convention tour.
Beginning August 28 at the Hilton Parsippany Hotel in Parsippany, N.J., weekend conventions will be held in such cities as Chicago; Miami; Seattle; Nashville; San Francisco; Atlanta; Los Angeles; Charlotte, N.C.; Minneapolis; Phoenix; Boston; Toronto; and Portland, Oregon.
The film’s plot sees Bella (Kristen Stewart) approaching her high school graduation and forced to choose between her love for vampire Edward Cullen (Robert Pattinson) and her feelings for werewolf friend Jacob Black (Taylor Lautner).
Twihards will be delighted to know that the new film — which is shooting on location in Vancouver — will come with a few new faces.
Directed by David Slade, the film will star Kristen Stewart, Robert Pattinson, and Taylor Lautner, reprising their roles as Bella Swan, Edward Cullen, and Jacob Black, respectively.
Melissa Rosenberg will be returning as screenwriter. Rachelle Lefevre, who played Victoria in the previous two installments, will not be returning due to scheduling conflicts; instead, Bryce Dallas Howard will play Victoria.
“Along with director David Slade, several new actors are joining the TWILIGHT family including Bryce Dallas Howard as Victoria, Xavier Samuel as Riley, Catalina Sandino Moreno as Maria, Jack Huston as Royce King, Julia Jones as Leah, BooBoo Stewart as Seth, and Jodelle Ferland as Bree,” Summit Entertainment said in a statement Tuesday.
“Also continuing in the saga as The Cullen Family are Ashley Greene as Alice, Peter Facinelli as Carlisle, Elizabeth Reaser as Esme, Kellan Lutz as Emmett, Nikki Reed as Rosalie, and Jackson Rathbone as Jasper. Billy Burke also returns as Charlie Swan.”
Source: Khabrien via mr pattinson
Traduction Robert Pattinson mort, Pattinson va mourir dans Eclipse
Beaucoup de personnes prétendent que Robert Pattinson va mourir dans le prochain film de la saga Twilight, Eclipse. Le tournage du film, qui sortira l'année prochaine, a déjà commencé.
Robert Pattinson a signé pour le film.
Le réalisateur britannique David Slade a été embauché par Summit Entertainment pour diriger le troisième film de la saga Twilight, "Eclipse".
L'annonce a été faite par Summit plus tôt cette année, après des mois de spéculations sur qui réalisera le film, la date de sortie est prévue le 30 Juin 2010.
Summit Entertainment a choisi différents réalisateurs pour les films de la saga wilight films, Chris Weitz a remplacé la réalisatrice de Twilight Catherine Hardwicke pour New Moon. Melissa Rosenberg, qui a écrit les scripts de "Twilight" et "New Moon", a écrit ce d'Eclipse, dans lequel Bella est forcée de choisir entre Edward et Jacob.
En attendant, Summit Entertainment, producteur des films de la franchise Twilight, s'est associé à Creation Entertainment pour produire le Twilight Convention Tour, une série d'évènement avec les fans s qui auront lieu dans plusieurs grandes villes d'Amérique du Nord au cours des trois prochaines années afin de célébrer l'épopée vampire.
Les conventions verront l'apparition sur scène des stars de Twilight, des projections d'images exclusives, des tables rondes, des fêtes, des spectacles musicaux, des concours de costumes, des ventes aux enchères et des séances d'autographes. les sites de fans de Twilight sites de fans seront également partie prenante avec des présentations spéciales prévues.
Le tout débutera le 28 août à l'Hôtel Hilton Parsippany à Parsippany. Le week-end, des conventions auront lieu dans des villes comme Chicago, Miami, Seattle, Nashville, San Francisco, Atlanta, Los Angeles, Charlotte, Minneapolis, Phoenix, Boston, Toronto et Portland.
L'intrigue du film voit Bella (Kristen Stewart), à la veille de sa remise de diplôme, qui doit choisir entre son amour pour le vampire Edward Cullen (Robert Pattinson) et ses sentiments pour son ami loup-garou Jacob Black (Taylor Lautner).
Les fans de Twilight seront ravis de savoir que le nouveau film - qui est en cours de tournage à Vancouver - verra l'apparition de quelques nouveaux visages.
Réalisé par David Slade, le film mettra en vedette Kristen Stewart, Robert Pattinson, Taylor Lautner qui reprennent respectivement leurs rôles de Bella Swan, Edward Cullen, Jacob Black.
Melissa Rosenberg est de retour en tant que scénariste. Rachelle Lefevre, Victoria, qui a joué dans les deux premier film, ne sera pas de la partie en raison de problème de planning et c'est Bryce Dallas Howard qui jouera Victoria.
"Avec le réalisateur David Slade, plusieurs nouveaux acteurs se joignent à la famille Twilight tels que Bryce Dallas Howard dans le rôle de Victoria, Xavier Samuel pour celui Riley, Catalina Sandino Moreno seraMaria, Jack Huston jouera Royce King, Julia Jones sera Leah et Booboo Stewart dans le rôle de Seth ainsi que Jodelle Ferland en tant que Bree" a déclaré Summit Entertainment dans un communiqué de presse mardi.
"Il y a aussi ceux qui continuent dans la saga comme la Famille Cullen avec Ashley Greene, Peter Facinelli, Elizabeth Reaser, Kellan Lutz, Nikki Reed, Jackson Rathbone. Billy Burke revient également dans son rôle de Charlie Swan." |
|  | | ptiteaurel Administratrice

Nombre de messages: 40390 Date d'inscription: 13/03/2009 Age: 31 Localisation: Arras
 | Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Mer 19 Aoû - 13:51 | |
| C'est quoi encore cette bêtise??? | Citation: | | Robert Pattinson dead, will Pattinson die in Twilight Eclipse |
_________________  |
|  | | acab Rob'sédé

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Mer 19 Aoû - 18:16 | |
| Oui il meurt d'un cancer , on le sait tous : Fumer tue! (surtout pour un vampire) et raconter des conneries rend intelligent  |
|  | | angpat74 Rob'servateur

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Jeu 20 Aoû - 12:37 | |
| je trouve ce couple adorable c'est dommage de ne pas les voir ensemble ! |

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Lun 24 Aoû - 18:05 | |
| Bryce Dallas Howard Is ‘Restless’ For Movie Projects About Young Love
She played the blind girl in “The Village” (and was in “Lady in the Water” too, but who saw that?), but Bryce Dallas Howard didn’t become infamous until Summit supplanted her into the role of Victoria in Eclipse, booting Rachelle Lefevre from the character she had played in the two previous “Twilight” films. Summit claimed the replacement was because Rachelle was scheduled to film her new movie during the time she was supposed to be filming “Eclipse,” so when news arose today that Bryce had signed on to produce an upcoming Gus van Sant film, it definitely raised our eyebrows. Bryce attended New York University with the screenwriter for the new film, “Restless,” where Yahoo News reports scribe Jason Lew first wrote the story as a play. It was Bryce who encouraged Jason to write the story as a screenplay, and then brought it to her father, Ron Howard (pictured with Bryce), who wanted to develop the project with his production company, Imagine Entertainment. Jason sure found the right confidant at NYU! Papa Howard and his Imagine partner Brian Grazer agreed to produce the project along with Bryce and showed the script for “Restless” to the Academy Award-nominee Gus (the director behind the critically acclaimed “Milk” and “Elephant”), who bit. Columbia Pictures is describing the project as a contemporary and distinctive take on young love, which definitely coincides with Gus’ previous films. Granted, the film is still in negotiations and it probably wont start shooting until later in the year, if that soon, but wouldn’t it be ironic if the production schedules of “Restless” overlapped with “Eclipse”?
hollywoodcrush.mtv.com |

Nombre de messages: 40390 Date d'inscription: 13/03/2009 Age: 31 Localisation: Arras
 | Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Lun 24 Aoû - 18:14 | |
| TRADUCTION
Bryce Dallas Howard est insatiable de films sur le jeune amour
Elle a incarné une aveugle dans “The Village” (et elle fut aussi dans “Lady in the Water” mais qui a vu ce film ?), mais Bryce Dallas Howard est devenue plus célèbre quand Summit lui a donné le rôle de Victoriadans Eclipse ,éclipsant Rachelle Lefevre
Summit dit que ce remplacement est dû au fait que Rachelle devait tourner un autre film en même temps que “Eclipse,” donc quand aujourd'hui on apprend que Bryce a signé pour le prochain film de Gus van Sant , cela nous fait sourciller .
Bryce est allé à la New York University avec le scénariste du nouveau film , “Restless,” sur yahoo on peut voir que Jason Lew avait d'abord écrit une pièce de théâtre. Ce fut Bryce qui a encouragé Jason a le transformer en scénario , et l'a apporté à son papa , Ron Howard , qui a voulu développer le projet par le biais de sa société, Imagine Entertainment. Jason a trouver la bonne personne à la NYU!
Papa Howard et son partenaire Imagine Brian Grazer se sont mis d'accord pour produire le film avec Bryce et on montrait le script Gus (le réalisateur de “Milk” et “Elephant”),qui a accroché . Columbia Pictures décrit le projet comme un nouveau regard sur le jeune amour , ce qui coïncide avec les anciens films de Gus.
Le film est toujours en négociation et ne sera pas tourné avant l'an prochain, ce serait ironique si la production de “Restless”se faisait en même temps que celle d' “Eclipse”? _________________  |

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Mar 25 Aoû - 17:26 | |
| Kristen Stewart: Ready to Move On
Kristen Stewart may be the princess of “Twilight,” but she cannot wait for it to be done with.
Taping in Vancouver, Canada for the third installment of the series, “Eclipse,” the Bella Swan beauty says she wants them to be over and done with so she can move on, although she has enjoyed making the vampire series.
“I can’t wait to be finished because when I start a movie initially, I’m dying to get it done,” she said. “I’m thinking about something all the time and I want to go through the experience. In this case, I have so much ahead of me.”
Stewart wasn’t ready for how long the series would take. “Usually I have six weeks and at the end of the six weeks we will have made our product. We will have gone through everything that we wanted to.
But, in this case, I have to wait, literally, years. So, I’m waiting to get it done. I want it to be done.”
And, as the world took on an obsession for the vampire gang, Kristen isn’t afraid to admit the pressures she feels and all the craziness that goes on with her fans.
“Normal 19-year-old people in this world f*** up and make mistakes — they’re late and almost get in car accidents all the time,” she said. “It just happens and it’s normal, and if it happens, they pull over into a parking lot and they take care of it.
And being a huge movie star is a little different than being your average teenager. “But I pull into a parking lot and I can’t back out of it, because it’s crowded with people shouting things like: ‘Hey, Kristen — you lost? Are you smoking pot? Are you f***ing Robert Pattinson?’ You know, we have a call sheet, and you’re supposed to be at the production office now!’
“And that’s when I’m like: ‘Oh my God! How in the hell do you have a call sheet?!’ A call sheet?! I swear, if it’s one of these guys in the office selling that s**t… I will kill them.”
Celebrity Gossip |

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Mar 25 Aoû - 17:30 | |
| Shirtless Taylor Lautner Inspires...Cleaning Service?
by Marc Malkin
Forget about Robert Pattinson. A bare-chested Taylor Lautner is in higher demand!
Recently cast Eclipse actor BooBoo Stewart says his family couldn't be more thrilled about his role as Seth Clearwater in the third installment of the Twilight series. But maybe not for all of the right reasons.
"My sister just wants to come on set so she can see Taylor Lautner with his shirt off," BooBoo, 15, told us at Nancy O'Dell's WWE SummerSlam Kickoff Party at H.Wood nightclub in Hollywood.
Even if BooBoo's 22-year-old sister makes the trek to the Vancouver set, that doesn't mean she'll get to feast her eyes on Taylor's pumped-up physique.
BooBoo said with a laugh, "She has to clean my room first if she wants to see him."
Let the vacuuming begin!
eonline.com |

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Mar 25 Aoû - 17:46 | |
| TRADUCTION
Kristen Stewart: Prête à passer à autre chose
Kristen Stewart est peut être la princesse de “Twilight,” mais elle ne peut pas se permettre d'attendre la fin.
A Vancouver,au Canada pour le tournage d' “Eclipse,” la belle Bella Swan dit qu'elle veut en finir avec la saga pour passer à autre chose , bien qu'elle a adoré faire cette saga.
“J'ai hâte de finir ce film car à chaque fois que je commence un tournage je n'attend qu'une chose : sa fin ,” “Je pense à autre chose et je veux vivre cette expérience. Dans ce cas , il y a tant de chose devant moi .”
Stewart n'était pas prête à ce que la saga dure si longtemps. “D'habitude au bout de 6 semaines on en a fini . On a fait tout ce qu'on voulait.
Mais ici je dois attendre des années . Donc j'ai hâte que ce soit fini .Je veux que ce soit fini .”
Et comme le monde est fou de ces vampires , Kristen n'a pas peur d'admettre la pression qu'elle subit et toute le folie des fans.
“des gens normaux de 19 ans emmerdent le monde entier et font des conneries — ils sont en retarde et manquent d'avoir des accidents,” dit elle . “ca arrive et c'est normal, et si ça arrive , il se gare sur un parking et arrange les choses.
Mais être une star est différent . “mais quand je me gare dans un parking , les gens me crient : ‘Hey, Kristen — t'es perdue ? Tu fumes de la drogue ? Tu baises avec Robert Pattinson?’ Tu sais on a ta fiche de présence et tu devrais être au bureau de la production en ce moment!’
“et c'est là que je me dis : ‘Oh mon dieu ! Comment vous êtes vous procurer cette feuille ?!’ Une feuille de présence ?! Je jurerai que c'est un de ces mecs qui l'a vendu … Je vais les tuer”
Celebrity Gossip _________________ _________________  |

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Mar 25 Aoû - 17:50 | |
| TRADUCTION
Taylor Lautner torse nu inspire ...les services de nettoyage?
by Marc Malkin
oubliez Robert Pattinson. Un Taylor Lautner torse nu est bien plus demandé !
L'acteur récemment choisi pour Eclipse BooBoo Stewart dit que sa famille ne pouvait pas être plus ravi qu'il ait ce rôle de Seth Clearwater . Mais peut être pas pour les bonnes raisons.
"Ma soeur vient sur le plateau pour voir Taylor Lautner torse nu ," BooBoo, 15 ans , a dit à Nancy O'Dell's WWE SummerSlam Kickoff Party dans une discothèque de Hollywood.
Même si la soeur de BooBoo a 22 ans et vient à Vancouver sur le plateau , cela ne signifie pas qu'elle verra la plastique de Taylor.
BooBoo a dit en riant , "Elle doit d'abord nettoyer ma chambre si elle veut le voir."
Allez passe d'abord l'aspirateur!
eonline.com _________________  |
|  | | Screenager Rob'sédé

| Sujet: Re: [Eclipse] Revue de presse Mer 26 Aoû - 18:00 | |
| Je comprends Kristen, c'est vraiment difficile cet harcèlement permanent...  |
|  | | | | [Eclipse] Revue de presse | |
|
| | Permission de ce forum: | Vous ne pouvez pas répondre aux sujets dans ce forum
| |
| |
| |
|