|
|
| Auteur | Message |
|---|
ptiteaurel Administratrice

Nombre de messages: 40530 Date d'inscription: 13/03/2009 Age: 31 Localisation: Arras
 | Sujet: Re: Jackson Rathbone Mar 14 Avr - 16:54 | |
| Si il y avait CA il y a 99.9% de chances que ça fasse référence à l'état de Californie aux USA _________________  |
|
 | |
lullaby Rob'sédé

Nombre de messages: 918 Date d'inscription: 26/03/2009 Age: 37 Localisation: 28230
 | Sujet: Re: Jackson Rathbone Jeu 16 Avr - 15:14 | |
| en regardant tout à l'heure twilight une fois de plus, je me suis rendue compte que Jasper (jackson) fait partie de mes préférés! il est excellent j'adore quand il joue au baseball! je trouve qu'il a le profil de l'emploi du vampire torturé comme pattinson en fait. |
|
 | |

Nombre de messages: 40530 Date d'inscription: 13/03/2009 Age: 31 Localisation: Arras
 | Sujet: Re: Jackson Rathbone Jeu 16 Avr - 15:18 | |
| Oui tu vois qu'il souffre autant voire plus qu'Edward! _________________  |
|
 | |
acab Rob'sédé

| Sujet: Re: Jackson Rathbone Jeu 16 Avr - 17:33 | |
| Oui moi aussi c'est ce que j'étais en train de penser , je l'aurai bien vu en Edward , plus je le vois jouer plus je me dis qu'il a ce petit quelque chose ... |
|
 | |
Screenager Rob'sédé

| Sujet: Re: Jackson Rathbone Jeu 16 Avr - 17:51 | |
| Moi j'adore Jackson, toutefois, je ne l'aurai pas vu en Edward, Jasper lui va bien.  |
|
 | |
Valeriane Administratrice

| Sujet: Re: Jackson Rathbone Ven 17 Avr - 14:59 | |
| l'était choupsy à 5 ans le tit jackson  source : ohnotheydidnt |
|
 | |
Screenager Rob'sédé

| Sujet: Re: Jackson Rathbone Ven 17 Avr - 15:01 | |
| Ses fossettes sont restées intactes! Trop mignon, oui.  |
|
 | |

| Sujet: Re: Jackson Rathbone Ven 17 Avr - 17:54 | |
| Ah c'est trop mimi _________________  |
|
 | |
pluie-etoile Modote

Nombre de messages: 1380 Date d'inscription: 27/03/2009 Age: 35 Localisation: Nice
 | Sujet: Re: Jackson Rathbone Ven 17 Avr - 18:03 | |
| oui c'est vrai il est tout craquant |
|
 | |
Screenager Rob'sédé

| Sujet: Re: Jackson Rathbone Jeu 23 Avr - 0:59 | |
|  JACKSON RATHBONE IS BLOODY CUTE The Twilight actor plays a song for us on piano. We like him. The adage that you can tell a lot about someone by their shoes seems true of Jackson Rathbone, who is wearing brown leather cowboy boots flecked with yellow paint. He spent many of his formative years in Texas, and talking to him, it becomes clear that he would describe himself as an artist before he would just call himself an actor. Rathbone started acting in high school when he attended Interlochen Arts Academy in Michigan, and moved from set and lighting design to a spot in front of the curtain. "When I started being onstage, I fell in love with it," he says. Although he is now best known as Jasper Hale in Twilight, and is currently filming M. Night Shyamalan's The Last Airbender, what Rathbone seems most excited to talk about right now is his band, 100 Monkeys. His bandmates are old friends and actors as well, and he shares a house in Hollywood with two of them. "We call it the Monkey House," he jokes. "We all play all the instruments," he adds. "We call it the Monkey Switcharoo." When asked about working with his Twilight castmates, he praises their talent, then adds, "Kristen and Rob are both very musically inclined, so we would have jam sessions. It was like the Cullen Family Band." Strangely enough, the hotel room where we're speaking is equipped with a grand piano. Nearly everyone who's passed it has hammered out a botched chopsticks, and Rathbone, whose car is waiting outside, can't resist the pull either. He sits down, and to much applause, plays an actual song. --KATE WILLIAMS source: nylonmag, 22 avril 09 |
|
 | |
acab Rob'sédé

| Sujet: Re: Jackson Rathbone Jeu 23 Avr - 1:17 | |
| Yeahh jolie coupe de cheveux lol j'aimerai bien qu'il me joue une musique au piano aussi et J'aime le style de musique de son groupe , c'est cool  |
|
 | |
Screenager Rob'sédé

| Sujet: Re: Jackson Rathbone Jeu 30 Avr - 11:45 | |
| INKED: Let's talk tattoos. How many do you have? JACKSON RATHBONE: I only have one right now, but I definitely plan on getting more. My friends and I were kind of the bad kids in school, the troublemakers. We went to Interlochen Arts Academy, this really great boarding school in Michigan, and there were six of us who were always acting out against authority. The school administration was like, "Stay away from those boys-they're ‘Lost Boys,'" so that's what everyone called us. When I was 18, I got a tattoo that says, "I'm lost." What kind of shenanigans did you guys get into?Remember the prohibition era? It was kind of like that. Did you have a speakeasy in your dorm room?Let's just say we had a lot of alcohol on the premises that we weren't supposed to have. We kept whiskey in shampoo bottles and vodka in conditioner bottles. A few of my friends were actually expelled. You're in a band too, called 100 Monkeys. So who's wilder-the 100 Monkeys groupies or the Twilight groupies?We're just so happy to have fans at all. The 100 Monkeys fans are wild-one of my band mates once got molested in a bathroom after a show. The Twilight fans are so amazing-they're always asking me to sign stuff, like their faces, or their cell phones. I'm like, I don't want to de-face your cell phone! And I especially don't want to de-face your face. Are you signed on for the next Twilight movie, New Moon?Wait, there's another one? [Laughs.] Just kidding. Yes, I'm on board. I actually go up to Toronto to start training in a few days. What other tattoos do you plan on getting?I'd love to get the Rathbone family crest on my back-it would take up my whole back. Our motto is "Suaviter et Fortiter," which means "nicely, but firmly." My dad always taught me that you've got to give respect to get respect, and you've got to give love to get love. Makes sense, right? source: fascination50 |
|
 | |

| Sujet: Re: Jackson Rathbone Jeu 30 Avr - 18:39 | |
| INKED: Parlons tatouage . Combien en avez vous? JACKSON RATHBONE: Un seul, mais j'ai l'intention d'en faire plus. Mes amis et moi étions les mauvais garçons de l'école , les troublions. Nous sommes allés à Interlochen Arts Academy, c'est un bon pensionnat dans le Michigan, et 6 d'entre nous étions contre l'autorité. L'administration disait, "eloignez vous de ces garçons , ils sont perdus,'" donc totu le monde nous appellait les "lost Boys". Quand j'ai eu 18 ans je me suis fait tatoué, "I'm lost." dans quelle mauvais pass vous étiez vous fourré? Vous vous rappelez de la prohibition? C'était un truc du genre
aviez vous un bar clandestin dans votre dortoir? disosn que nous avions de l'alcool et nous ne devions pas en avoir. On mettait de l'acool dans nos bouteilles de shampooing bottles et de la vodka dans des bouteilles d'après shampooing. Quelques amis ont été renvoyés.
Vous êtes dans un groupe les 100 Monkeys. Donc qui est le plus fou -les fans des 100 Monkeys ou ceux de Twilight ? Nous sommes juste ravis d'avoir des fans. Les fans des 100 Monkeys sont fous -un des mebres a éét molestés dans les toilettes après le show. Les fans de Twilight fans sont incroiyables -ils me demandent toujours des autographes , parfois sur leur visages, ou leur portables. mais je leur dit que je ne veux pas!
Avez vous signé pour le 2ème film, New Moon? Attendez il y en a un autre? [rires.] Je plaisante. oui bien sûr. Je pars à toronto pour m'entraîner.
Quels autres tatouages envisagez vous de vous faire faire? j'aimerai me faire tatouer le symbol de la famille Rathbone sur les fesses-sur toute la largeur de mes fesses. Notre dicton c'est "Suaviter et Fortiter," qui signifie "gentiment mais surement." Mon père m'a toujours appris qu'il faut respecte les autres pour se faire respecter et que vous devez aimer pour qu'on vous aime. C'est logique , non _________________  |
|
 | |
jelliss Rob'nubilé

Nombre de messages: 354 Date d'inscription: 19/04/2009 Age: 33 Localisation: au Québec
 | Sujet: Re: Jackson Rathbone Ven 1 Mai - 2:19 | |
| effectivement c logique mais pas sur les fesses! hihihi |
|
 | |

| Sujet: Re: Jackson Rathbone Ven 1 Mai - 8:40 | |
| Chacun son truc, lui c'est sur ses fesses  _________________  |
|
 | |
|